آیا توی حکم خدا چادر واجبه ؟

از همسر آیندم توقع تمکن معنوی بالا دارم نه مادی!

کاش با خانواده ی پرجمعیت وصلت نمیکردم

خیلی زود به مردهای خوش اخلاق وابسته میشم

از وقتی ترک تحصیل کردم زندگیم به پوچی میگذره

درسته که شرط کنم در صورت لزوم ، خواستگارم خواهرشو ببره آسایشگاه معلولین ؟

عمل قلبم دارم ، خواستگاری دختر مورد علاقم برم ؟

آیا من کار اشتباهی میکنم که با یه پسر چت میکنم؟

همش در حال مقایسه ی شوهرم با بقیه ی مردها هستم

خواستگارام رو به خاطر کهنه بودن وسایل خونه مون رد می کنم

مگه زندگی فقط مال خوشگلاست ؟

ارزش های انسانی رو فدای ارضای نیاز جنسی نکنیم

عذاب وجدان خواهرزاده ی 7 ساله م به خاطر دست درازی پسر همسایه

تجربیاتی در خصوص سبک زندگی و پس انداز یک زوج جوان

نامزدم میگه چرا اومدی سراغ من ؟ تو کجا و من کجا ؟

دختر مورد علاقم رو به خاطر بدحجابی می خوام فراموش کنم اما نمی تونم

دکتر گفت واجبه ازدواج کنی . از سر قبرم خواستگار بیارم ؟

چرا خط کش سنجش آدما باید شغل و ثروت باشه ؟

راهکار بدین که تمام هم و غم من همسرم باشه

نمیدونم به فکر مامان بابام باشم یا پرواز خودم ؟

تظاهرکردن های دروغین به خوشبختی خسته ام کرده

گواهینامه داشتن خواستگار چقدر اهمیت داره ؟

زندگی با مادر شوهر در یک خانه باعث نمیشه حرمت ها از بین بره ؟

در صورت ازدواج، عشق اولم فراموش میشه یا نه ؟

شما چطور با "از دست دادن" کنار میاین؟

نکنه بخاطر سخت گیری هام از سن ازدواجم بگذره ؟

خواستگارم در مورد انجام کارها زیاد بلوف میزنه

بعد از اون، دیگه هیچ دختری به دلم نمیشینه!

عاشق خصوصیات باطنی خواستگارم هستم ولی ظاهرش ...

می ترسم بعد از طلاق هیچ وقت نتونم ازدواج خوبی داشته باشم

در مدت معارفه ازدواج ، دختران باید خودشون رو مشتاق نشون بدن یا مغرور؟

تازه عقد کردم متاسفانه شوهرم تو هیچ موردی نظر منو نمیپرسه

من بشخصه با هیچ گروهی مشکل ندارم

یکی از همکارانم که ظاهرا به من وابسته شده میگه در شرف طلاقه

چرا بعضی از چادری ها در قسمت مردانه اتوبوس سوار میشن ؟

همیشه صحنه های فیلم های بدی که دیدم میاد توی ذهنم

بعد از توبه ، شیرینی گناه تو وجودمه ، توبه م پذیرفته نیست ؟

اشکالی داره که برای فرار از تنهایی با یه دختری دوست بشم ؟

بخدا منم دوست داشتم ازدواج کنم

از وقتی فهمیده که منم دوسش دارم دیگه فکر کنم دوستم نداره

چطور با یه آدم منزوی معاشرت کنم

عشق وجود نداره، چون انسان ها در طول زندگی بارها عاشق میشن

چکار کنیم که به چشم بیایم ؟

باطنم یه چیز دیگه ست اما ظاهرم یه چیز دیگه میگه

چطوری خودمو دوست داشته باشم وقتی ذهنم از بچگی پر از افکار غلطه

شاید بابت سادگیم کسی منو نمیخواد

هر کاری میکنم دخلم به خرجم نمیرسه

تحمل خونه مون برام سخته، میخوام از توقعات خانواده م فرار کنم

من چه واسه خدا نماز بخونم چه گناه کنم براش فرقی نداره

مدرک گرفتن دختران باعث میشه توقعات شون بالا بره ؟

من پرورشگاه بزرگ شدم، خانواده ندارم برای خواستگاری رفتن

می خوام با یه پسر 30 ساله ارتباط داشته باشم، به خانوادم بگم ؟

وقتی بیرون میرم هیچ پسری به من چیزی نمیگه !

دیگه نمی تونم به خاطر اینکه دیگران رو نگه دارم فیلم بازی کنم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مربوط به خانواده برتر (۵۹۹ مطلب مشابه)