سلام دوستان

من 31 سال سن دارم مدت زیادی هستش سایت رو دنبال میکنم ولی برام خیلی سخت بود این سوال رو بپرسم .

من مدتی هستش به یک دختر علاقه دارم ولی مشکل بزرگی دارم و اون این هستش که خانواده ندارم برای خواستگاری و ... ، این من رو خیلی زجر میده که بخوام اینطور خواستگاری برم .

باور کنید هیچ کدوم از همکارام و دوستام شرایطم رو نمیدونن به جز یکی از دوستام که دوست صمیمی و عزیزی هستش . به این نتیجه رسیدم که دیگه ازدواج نکنم دوست صمیمیم میگه خانوادم برات میان خواستگاری ، ولی این شرایط من رو اذیت میکنه .

من لیسانس و فوق لیسانس رو سراسری خوندم و  سربازی هم رفتم و الان کارمند یک اداره ای هستم. در آخر بگم من پرورشگاه بزرگ شدم و هیچ وقت نه پرورشگاه با جستجوهایی که در گذشته کرد و نه خودم خانوادم رو پیدا نکردیم و میدونم خانواده هر دختری روی این موضوع بسیار حساس هستش و برای خانواده ها  این مسئله در بین اقوامشون سنگین هستش که دخترشون رو بخوان بدن به اینطور شخصی .

دوستم میگه  مدتی پول جمع کن ، برو کشوری مثل ترکیه ،یا کشوری دیگه زن بگیر اونا این موضوع براشون مهم نیست با هم برگردید و اینجا زندگی کنید ، اینطوری دیگه مشکل نداری . باور کنید احتیاج عجیبی به یک همدم دارم. چکار کنم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)