سلام وقت بخیر

در پست چادری هستم، فکر می‌کردم مورد احترام جامعه باشم نظر زیر توسط یکی از کاربران ارسال شد، اما به دلیل این که باعث انحراف بحث می شد، با حذف برخی موارد و کمی اضافات اون رو این جا ارسال می کنم تا در راستای پست های جهاد تبیین، در مورد محتوای اون بحث کنیم.

ایشون نوشتند که؛

"تفاوت دولت های سکولار با حکومت های دینی می دونی چیه؟ اینه که تو دولت سکولار یا دموکراتیک هر اتفاقی بیفته مقصر اون مسئول یا اون حزب هست اما تو حکومت دینی هر اتفاقی بیفته مقصر دین هست. الان (بعضی) مردم فقیر هستن و هیچ امیدی هم ندارن که شرایط بهتر بشه. (بعضی) جوون ها هیچ انگیزه ای ندارن دانشگاه برن.

چون منِ دانشگاه رفته رو داره می بینه که ده ساله دارم کار می کنم و هیچی ندارم. هیچ امیدی هم ندارم به آینده. چرا چون مسئولان که اتفاقا مذهبی و آخوند هم هستن زندگی و آینده مردم براشون اهمیت نداره و فقط لج بازی با آمریکا براشون مهمه.

خب ما هم که زندگی خودمون رو نابود شده می بینیم باید دنبال مقصر بگردیم. مقصر کیه اینجا؟ اون بودایی هندی یا اون مسیحی آلمانی؟ من از خودم می پرسیم چرا مردم بقیه کشورها بهترین ماشین ها رو سوار میشن اما ما اینجا با ده سال کارکردن هنوز یه پراید نمی تونم بخرم؟ "

برای این که بتونم کمتر سانسور کنم، لطفا فقط استدلال های خودتون رو ارسال کنید و چه بهتر که همراه با منبع معتبر باشه.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مطالب کاربران (۸۹۱ مطلب مشابه)