سلام
در صورتی که مطلبی خطاب به بنده دارید در بخش نظرات اعلام بفرمائید .

ایمیل : Aash.vov.ir@gmail.com

 

رفع سوء تفاهم:

نظراتی که مخاطب بنده هستم، تا بررسی نشدند تائید نمیشن، پس اگه نظری ارسال کردید که حاوی تذکر، پیشنهاد، درخواست حذف نظر یا ... بود، و مثل بقیه نظرات تائید نشد، علتش اینه که اگه تائید کنم به سختی میشه پیداش کرد، اما اگه تائید نکنم، هر موقع نظرات رو بررسی می کنم اون ها رو می بینم و در فرصت مناسب بهشون رسیدگی می کنم.

 

نکته : 
برای ارسال سوال و مطلب به پست های مربوطه مراجعه بفرمائید . 

پاسخ به سوالات متداول :

در مورد پست های رمزدار

 

نکته مهم و کلیدی برای کسانی که عضو بیان هستند:

در صورتی که با اکانت تون به بنده پیام خصوصی بدید، امکان پاسخ خصوصی دادن به شما فراهم هست، کافیه در اکانت تون به بخش پیام های ارسالی مراجعه کنید تا اگه پاسخی وجود داره شما اون رو ببینید.

 

تائید نظرات این ضفحه:

نظرات این صفحه اگه حاوی درخواستی باشن که بنده باید به اون رسیدگی کنم، تا زمانی که به درخواست پاسخ داده نشده در حالت تائید شده باقی خواهد موند.

 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مربوط به خانواده برتر (۵۹۹ مطلب مشابه)