⭕️ در یک جنگ شناختی ادراکی ترکیبی قرار داریم. این جنگ در بستر فضای مجازی رها شده، بی ضابطه و بی قانون در سطح کشور جریان دارد.

⭕️دقیقا در لایه ذهن و قلب مردم و تمام آنچه به حیات آنان مرتبط است.

⭕️اما چگونه جریان تحریف و دشمنان خارجی در این جنگ به کشور و مردم آسیب می رسانند؟

⭕️پاسخ آسان است، با پاشیدن بذر بی اعتمادی، ناامیدی و ایجاد فضای یاس در کشور که نتیجه آن با تصویر سازی و بمباران رسانه ای اذهان و قلوب مردم منتج به تسلیم شدن در برابر ترجیحات و خواست جریان تحریف و دشمنان خارجی خواهد شد.

⭕️ آخرین نمونه آنرا در  جنگ ترکیبی به بهانه‌ی مهسا امینی شاهد بودیم که چطور ولنگاری فضای مجازی و رسانه در کشور تغییر ذائقه و رفتار را بوجود آورده بود خصوصا در میان قشر نوجوان و جوان که شبانه روز زیر بمباران اخبار جعلی و ضد ارزشی در سکوهای آمریکایی نظیر اینستاگرام بودند و البته هستند!.

✅البته راه حل مقابله با این جنگ هم آسان است، همانطور که امام خامنه ای حفظه الله فرمودند: اگر جریان تحریف شکست بخورد، جریان تحریم هم شکست خواهد خورد. 
✅راه حل دوم شکستن محاصره تبلیغاتی دشمن با مطالبه راه اندازی شبکه ملی اطلاعات، سرویس های بومی و نهضت تربیت رسانه ای انقلاب اسلامی در کشور است. 
✅راه حل سوم امید آفرینی در کشور و مقابله با یاس آفرینی ها، نمایش جلوه های امیدبخش، مقابله با فساد و رانت و تبعیض در کشور است. 

⭕️ بی شک جوانان مومن انقلابی با عزم و اراده راسخ و با تاسی از امام ره، شهدا و لبیک به فرامین و منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی در این مسیر سخت قدم خواهند گذاشت و جهان را مهیای ایجاد تمدن نوین اسلامی و ظهور حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف خواهند نمود...

💡 هوش سفید| سید علیرضا آل‌داود


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
فرهنگ سازی (۱۲۳ مطلب مشابه)