سلام وقت بخیر

با شروع سال تحصیلی عوامل مختلفی دست به دست هم داده تا بنده کمتر بتونم به این جا رسیدگی کنم. به همین خاطر تصمیم بر این شد تا خرداد 1403 که مجددا وقت بنده آزادتر خواهد شد روند فعالی اصلاح بشه.

فعالیت خانواده برتر به طور آزمایشی تا خرداد 1403 مطلب محور اداره خواهد شد. به این صورت که مطالب کاربران در موضوعات مختلف و با توجه به اهداف وبلاگ، با اسم خودشون به عنوان پست منتشر میشن و بخش نظرات هم محدود میشه به نحوی که فقط کاربران عضو بیان می تونن در بخش نظرات فعالیت کنن.

200 نظری که اخیر تائید نشدن رو که نگاه کردم، ارسال شده توسط نظر دهندگانی بود که عضو بیان نبودند. این یعنی در یک ماه اخیر چیزی حدود 70 صفحه مطلب با فونت 16 خونده شده که قابلیت نمایش عمومی رو نداشتند. کاربرانی که عضو گروه آی گپ هستند، بخشی از نظرات سانسور شده و تائید نشده رو دیدند.

از خودم می پرسم چرا باید عمرم رو بیهوده هدر بدم؟!، آیا نباید از ظرفیت وبلاگ به نحو بهتری استفاده کرد؟

کاربران دغدغه مند می تونن همون راهنمایی هایی که در بخش نظرات می کردند رو در یک صفحه جداگانه برای بنده بفرستند تا به عنوان یک پست منتشر بشه.

این طوری مطالبی که ارسال میشه، ممکنه سال های سال مورد استفاده مردم واقع بشه، چون در نتایج جستجوی موتورهای جستجوگر به کاربران پیشنهاد میشه.

صفحه درخواست و ارسال مطلب، بیان مشکلات، دغدغه ها و ...

این تغییرات از 8 آبان اعمال خواهد شد.

موفق باشید