سلام وقت همه بخیر

من یه پسر 33 ساله ام. چند وقته تصمیم گرفتم ازدواج کنم. اما نمی دونم به کی بگم تا گزینه مناسب بهم معرفی کنه.

اطرافیانم ازشون کمک می خوام که از اقوام یا آشنا کسی هست معرفی کنید. اما واقعاً از تنهایی خسته شدم. فکر می‌کنم دارم افسرده می شم و این تنهایی آزارم میده. دوست دارم تشکیل خانواده بدم اما هیچ کسی کمکم نمی کنه.

البته از نعمت پدر و مادر و برادر و خواهر محرومم و فقط یه عمه مریض برام مونده که سنش هم بالاست. گه گاهی بهش رسیدگی می‌کنم. ولی تهش به خودم می گم آخر و عاقبتت می خواد چی بشه این تنهاییه تا کی.

اون قدر هم رو ندارم که از کسی خوشم میاد ازش خواستگاری کنم. یا می‌ترسم برم بهش بگم. به فحش و بد و بیراه منو بگیره... یکی دو نفر منو به کسانی معرفی کردن. اما حس کردم این انتخاب کردن شون و معرفی کردن شون به من بسیار خود خواهانه و منفعت طلبانه بوده.

چرا که هفت هشت سال بزرگ‌تر بهم پیشنهاد شد. یا گزینه دیگه تجربه شش سال زندگی مشترک رو داشت و مطلقه بود. و باز هم چند سال بزرگ‌تر از من. یعنی واقعاً تو این کشور پهناور یه دختر برای ما نیست

یا من این قدر بدشانسم که یه خیر خواه کنار من نیست تا برای رضای خدا برای امثال ماها کاری کنه.

من پسریم که قدم ۱۷۵ وزنم هم ۷۵، پوستم سفید موهام خرمایی. چشمام رنگی، ورزشکارم.نمی گم زیبام اما خودم چهره م رو دوست دارم. بارها هم گفتم کسی که فقط ازش خوشم بیاد و چهره ش به دلم بشینه کافیه.

به شدت مهربون و صادقم. جوری شده که همه تو رابطه‌های دوستانه م بهم میگن خیلی مهربونی ...

لطفاً برام دعا کنید تا بتونم ازدواج کنم و نیمه گم شده م رو پیدا کنم واقعاً خسته شدم و اگر هم می تونید راهنماییم کنید. ممنونم از همه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)