دوستان سلام

یه سوال برام مطرحه و اونم اینکه یه آقایی که مجرده و 43 ساله شده و هرگز تا این سن ازدواج نکرده یا بهتره بگم نتونسته ازدواج کنه و بیشتر هم به خاطر مسایل مالی و اقتصادی تو زندگیش بوده و هیچ خواستگاری هم تا حالا نرفته، صبر و تحمل کرده زحمت کشیده ولی خب، وقتی به شرایط مطلوبِ خودش رسیده که شده 43 سالش.

این رو تو پرانتز بگم مسیر زندگی هر کسی با دیگری متفاوته یکی تو مسیری می افته که توی 25 سالگی همه چی داره یکی هم با وجود زحمتی که کشیده نتونسته شرایط زندگی رو فراهم کنه و زمانی به شرایط مناسب رسیده و تونسته خونه بخره، خودرو بخره، درآمد مناسب ایجاد کنه اما توی 43 44 سالگی.

حالا اگه این آقا پسر بره به خواستگاری دخترانی که 10 سال کوچک‌تر از خودش هست یعنی 33-34 ساله و این یک معیار مهم باشه براش منظورم همین اختلاف سنی هستش، اونم به این دلیل که این پسر دیر به شرایط مناسب خودش برای شروع زندگی رسیده، اونوقت این خواستگار چهل و سه ساله با توجه به اینکه دست روی دختری گذاشته که 10 سال کوچک‌تر از خودشه چه طور به نظر می رسه؟ 

اصلاً چقدر ممکنه که چنین پسری رو دخترانی با 10 سال فاصله سنی بپذیرن برای جلسه خواستگاری و به اصلاح راه بدن یا بهتره بگم، شما خانومی که به فرض 33 سال تون هست و به شما بگن یه آقا پسره 43 ساله قصد خواستگاری از شما رو داره و شما فعلاً هیچ چیزی از ایشون نمی دونید بجز این اختلاف سنی، واکنش شما در ابتدا چیه و آیا برای آشنایی قبول می‌کنید؟ 

و اینکه کلاً این اختلاف سنی برای یه پسر و دختر 43 و 33 ساله مناسب هست؟ یا اینکه فکر می‌کنید چنین پسری هیچ جوری نباید دست رو دختر خانومایی بذاره که 10 سال از خودش کوچکترن.

بابت نظرات تون ممنون 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) شناخت قبل از ازدواج (۱۵۲ مطلب مشابه)