سلام دوستان

من دختری ۴۷ ساله و دانشجوی دکترا و کارمند بانک دولتی هستم. تا حالا به دلیل اشتغال به تحصیل، تمامی خواستگاران را رد کردم (فقط به خاطر ادامه تحصیل بوده وگرنه دختر ایراد گیر‌ی نبودم و تنها دوست داشتم درس بخوانم و با یک انسان تحصیکرده ازدواج کنم).
 ظاهر و اندام خوبی دارم و چهره م خیلی کمتر از سنم هست. اهل دوستی هم خدا را شکر نبودم.
با اینکه به دلایل ارثی و ژنتیک با یایسگی چندین سال فاصله دارم ولی خواستگاری سراغ من نمیاد.

خیلی دوست دارم ازدواج کنم و مادر بشوم ولی  انگار نمی‌خواهد این اتفاق بیفته. چرا پسران همسن ما و بالاتر از سن ما سراغ دختران یک دهه یا دو دهه کوچک‌تر از خودشان می‌روند که امکان ازدواج امثال ما به صفر برسه؟

به نظر شما می شه من هم توی همین روزها ازدواج کنم و مادر بشوم؟ شما چند درصد احتمال می دهید این اتفاق قشنگ برای من بیفته؟ منظورم ازدواج موفق و پایدار هست.
 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
نداشتن خواستگار مناسب (۸۱ مطلب مشابه)