سلام دوستان.

درباره اهمیت اخلاق می خوام یه تجربه از خودم رو بگم براتون مفید باشه.

من امسال دو تا هم اتاقی داشتم و  با هر دو نفرشون دوستم . یکی شون فوق العاده جذابه. ظاهرش جذابه، نوع نگاه کردنش جذابه، حرف زدنش جذابه، راه رفتنش، استایلش، حرکت دستش، کلمه هایی که تو حرف زدن به کار می بره خاص خودشه، از هر نظر فکرش رو بکنید جذابه. 

اون یکی دوستم بر عکس، هم ظاهرش معمولیه هم بقیه ویژگی هاش معمولیه.

ولی من عاشق دومی هستم و تابستون که ندیدمش خیلی دلم براش تنگ شد، با اینکه جذاب نیست. 

فکر کردم دیدم برای اخلاقشه. اولی با اینکه جذابه اخلاق خوبی نداره ولی دومی با اینکه معمولیه اخلاقش عالیه. این باعث شده خودم تصمیم بگیرم خیلی بیشتر از قبل خوش اخلاق بشم. به نظرم آدم‌ها به غیر از یکی دو هفته‌ی اول دوستی، جذب اخلاق همدیگه می شن. تجربه من درباره هم جنس بود ولی حتی این درباره جنس مخالف هم درسته . 

سعی کنید روی اخلاق تون کار کنید، اگه دوست دارید محبوب دیگران باشید به نظرم فقط با اخلاق خوب به هدف تون می‌رسید. مسائل دیگه محبت قلبی و واقعی ایجاد نمی کنه. فقط اخلاقه که باعث می شه آدم‌ها از عمق قلب شون حس خوبی بهتون پیدا کنن. 

این تجربه منه که برای خودم خیلی با ارزشه. شما هم اگه تجربه‌ای دارید که براتون خیلی ارزشمنده بگید تا به همدیگه کمک کنیم برای رسیدن به موفقیّت. 

به نظر من دنیا ظرفیت این رو داره که همه ی انسان‌ها موفق باشن. و موفق بودن یه نفر جا رو برای موفقیّت دیگران تنگ نمی کنه. برای همین خودم همیشه به دیگران کمک می‌کنم موفق باشن و شما هم اگه تجربه‌ی خاصی دارید بگید. 

 "دخمل خوش اخلاق"


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مطالب کاربران (۸۹۱ مطلب مشابه) تقویت روابط اجتماعی (۸۶ مطلب مشابه)