سلام

 یه مسئله ای هست شاید مهم به نظر نیاد ولی در حال حاضر برام خیلی ضروری هست، من یادگیری خوبی دارم در عوض اعتماد به نفس خیلی ضعیف، خیلی دقیق و وسواسی و صفر و صدی هستم و متاسفانه هیچ وقت زندگیم خوب پیش نرفته و همه کارهام نصفه و با کلی چالش همیشه رها شده، بگذریم ...
الآنم باید رانندگی یاد بگیرم و کلاس ها رو رفتم و آزمون شهری هم بار اول رد شدم، به نظرم رانندگی کار سختی نیست و منم اصلاً ازش نمی ترسیدم، ولی خب طبیعتا تمرین می خواد، مربیم بهم گفت نیاز به کلاس اضافه دیگه نداری و با یه شخص آشنا تمرین کن، مسئله اینه من اصلاً اعتماد به نفس کار عملی کنار دوست و آشنا ندارم و کلا شخصیتم طوریه باید شخصا و‌ با تمرکز خودم کاری رو انجام بدم و اگر هم مجبور بشم با غریبه.

به همین خاطر کلی تو نت گشتم و با کلی مربی تماس گرفتم که یا بدون گواهی نامه قبول نمیکنن با ماشین خودم بریم تمرین، یا ساعتی هشتصد هزار یا بیشتر می گیرن که زیاده، و کلی منو ترسوندن که آموزش آموزشگاه اصلاً مفید نیست و به هیچ وجه خودت ماشین رو حتی با سرعت پایین و مسیرهای نزدیک هم نبر و و و 
خلاصه این جستجوهای اینترنتی حال منو چند درجه بدتر هم کرد!!!
شما تجربه ای از شروع رانندگی دارین؟ چه کار کنم؟ مربی خوب تهران معرفی می کنید؟ ممنون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
در مورد رانندگی (۱۶ مطلب مشابه)