سلام دوستان
 کسی هست کمکم کن خیلی افسرده ام کسی رو ندارم باهاش درد و دل کنم می‌ترسم از زندگیم.

۳۳ سالمه از بچگی تا حالا روز خوش ندیدم الآن ازدواج کردم ولی وقتی بچه بودم خیلی کوچیک نمی دونم شاید تا ۶ یا ۷ سالگی با پسر همسایه همبازی بودم اون به دروغ گفت که باهام رابطه داره آبروی منو برد.

همه فهمیدن، همه اذیتم کردن، تو مدرسه همه آزارم دادن، اعتماد به نفس نداشتم و الآن هم ندارم.

مجردی می‌خواستم خ ک کنم این اتفاقات رو تقصیر مامانم می دونم که چرا مواظبم نبود، ولی خدا شاهده من کاری نکردم به ناحق آبروم رو برد چه کار کنم؟
 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
درد دل های دختران (۱۱۸ مطلب مشابه)