سلام و عرض ادب خدمت دوستان گلم

اوایل که می اومدم خانواده برتر وقتی یه کاربری می اومد سراغ کاربران قدیمی رو می‌گرفت زیاد خوشم نمی اومد و می گفتم خب که چی؟

امّا الآن دلم می خواد کاربرانی که قبلاً اینجا نظر دادن ببینم، دوستان اگر هستن اعلام حضور کنن لطفاً، من چند تا از معاصر ها رو بگم!

آقایون مرد شب، مستر مهدی، آریو برزن، شکست خورده, اسکیزویید، افغانی، ابوالفتح، حافظ رندانه، سیاوش

خانم ها هاوژینممم (واهااای)، دختر بهارم، مشکات، پری بانو جونم، دلم مکالمه‌های بین آقای مرد شب و آقای اسکیزویید رو می خواد. دلم می خواد یه عالمه باهاوژین صحبت کنم 

دلم می خواد یه عالمه راجع به مکالمه‌هایی که تو صفحه نقد روان شناسی غربی شد نظر بدم 

خلاصه که دلم می خواد خانواده برتر یه پلی بک داشت، اگه هر کدوم از دوستان که اسامی شون رو آوردم این پست رو می‌خونید اعلام حضور کنید لطفاً

مخصوصاً آقای مردشب که خیلی باهاتون صحبت دارم. (در مورد پست روانشناسی غربی ونقدش و مکالمات بین شما و بقیه مثلاً مکالمات شما و آقای پسر آریایی!)

با اجازه‌ی آقای مرد شب و موافقت آقای اسکیزویید و همکاری آقای پسر آریایی ادامه صفحه روانشناسی غربی ونقدآن ومباحثی که در اون مطرح شد به این پست منتقل بشه بحث اصلی مد نظر من که صحبت‌های انتقادی زیادی راجع به اون دارم صیغه هست به امید حضور آقای مردشب و پاسخ گویی و دفاع از نظراتی که دادن! 

پریناز هستم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مربوط به خانواده برتر (۵۹۹ مطلب مشابه) سرگرمی حلال (۹۸ مطلب مشابه)