بسم الله الرحمن الرحیم 

سلام 

دیروز شخصی ازم سوالی پرسید که فکر می‌کردم جوابش بسیار ساده و واضح هست، حداقل برای ما خانم‌ها! 

سوال شخص این بود: اگر مردها با دیدن یک زن در خیابان با هر نوع آرایش، تیپ ظاهری و... تحریک نشن، جذب نشن شما خوشحال میشین یا ناراحت؟! 

نظرم این بود که این باعث خوشحالیه، چی بهتر از این....

آمار تجاوز ها پایین میاد؛ اصلاً هر زنی هر مدل که دوست داره لباس میپوشه..هیچ مردی با دیدن زنی به گناه نمیوفته! 

به همین جهت با خرسندی بسیار نظرم را عنوان کردم.

سوال بعدی که به سمتم اومد کمی جالب تر بود: خب در این صورت هیچ زنی برای هیچ مردی جذابیت نداره، پس نیاز ها چطور برطرف میشن؟! 

چی شد؟! یعنی حتی من برای شوهرم هم جذاب نیستم؟! اصلاً خوشم نیومد...

اعتراض کردم ولی اعتراض وارد نبود:

کمی فکر کردم و با گیجی یه جواب همین طوری دادم: خب وقتی تحریک و جذبی نباشه نیازی هم نیست:) 

سوال بعدی: یعنی انسان دیگه نه نیاز عاطفی داره و نه جنسی؟! 

من: سکوت 

ایشون: سوال بعدی: خب پس شهوت کنترل می شه؟ یا نه شما به من بگو ببینم این ۲۴ کشوری که ازدواج همجنس در اون قانونی هست یعنی بخشی از مردمش جذب جنس مخالف نمیشن و با همجنس خودشون ازدواج می کنن به خاطر رفع کدوم نیاز ازدواج می کنن؟ یا حتی با حیوانات یا اشیاء؟؟؟ 

من: همچنان سکوت با اخم و تفکر!!! 

ایشون: سکوت و لبخند:

چند دقیقه‌ای گذشت گفتم: خب با این حرف شما یعنی خانواده از بین می‌ره چون زن با زن، مرد با مرد، حیوان با انسان، اشیاء با انسان آخه قابل درک نیست اینکه عده بیمارن و این کار رو می کنن دلیل نمی شه اما مسئله‌ای که وجود داره این هست که اصلاً حرف شما در ابتدا اشتباه بوده و هست! هیچ وقت گرایش بین زن و مرد از بین نمیره! 

ایشون: شما می دونید چرا به یک خانم متاهل میگن همیشه برهنه کنار همسرت نباش؟ فقط روزهای خاص لباس خاص برای همسرت بپوش؟ آراسته باش ولی لباس‌های خاص رو هر روز نپوش! 

من: خب واضحه چون عادی می شه و دیگه قدرت قبلی رو برای جذب همسرت نداری! نمی‌دونم درسته یا نه ولی تو یه کانال همسرداری گفتن که مردها بصری هستند ولی بعد یه مدت چشم شون عادت می‌کنه و دیگه براشون جذابیت نداره 

ایشون: تقریباً درسته، قبلاً موی زن‌ها جذاب بود، یه عده از خانم‌ها که یه کم از موهاشون پیدا بود جذابیت داشتن داخل خیابون ها بعد از یه مدت عادی شد چرا؟ چون روزانه ۵۰ تا زن با موها و رنگ های متفاوت می‌دیدیم و این روند ادامه داره 

و هر روز بخشی از جذابیت‌های یک زن عادی می شه و تمام! 

من: هم احساس می‌کنم حرف تون درسته هم درست نیست نمی‌دونم 

ایشون: یه حدیث داریم از امام علی (ع): پوشیده و محفوظ داشتن زن مایه آسایش بیشتر و دوام زیبایی اوست. این دوام زیبایی یعنی همین! یعنی عادی نشدن یعنی همیشه زیبا موندن 

ببینید مسئله حجاب چیزی نیست که من با این موضوع برای شما اتمام حجت کنم و شما بپذیرید اما خدا خودش انسان رو خلق کرده و خودش هم گفته این‌طوری زندگی کنید.

اگر شما از نسخه خدا نمی خوای استفاده کنی موردی ندارد اما قبلش ببین نسخه غرب عاقبتش چی بوده؟ خبرگزاری‌های غربی رو در مورد همجنس گرایی، تجاوز به زن‌ها، راهکارهاشون مثل عطر بد بود و لباس زیر آهنی و ساپورت مو دار و... رو خودتون دنبال کنید من نمیگم که بگید فلانی از خودش میگه...

من: اگر آدرس سایت‌های خبرگزاری بدین چک می‌کنم، ولی حالا فرض بر اینکه حرف شما درست ولی خب چادر پوشیدن رو همه دوست ندارن:

ایشون: آدرس سایت و قضیه چادر بمونه برای یه وقت دیگه اذانه...

ایشون رفتند و من موندم و هزار تا سوال دیگه...

راستش دلم می خواد این قضیه رو بدون تعصب دنبال کنم ببینم به کجا میرسه؟ نه به خاطر خودم بلکه به خاطر اینکه اگر روزی دختر دار شدم همینه اینها رو بهش بگم و بعد انتخاب بدم دست خودش، ولی دوست ندارم کوتاهی کرده باشم 

نظر شما در مورد این گفتگو چیه؟! 

واقعاً عادی شدن جسم زن راهکار درستی برای ادامه زندگی ماست؟!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مطالب کاربران (۸۹۱ مطلب مشابه)