سلام

وبلاگ خانواده برتر به آدرس khbartar.blog.ir ، مکانی امن برای مشورت گرفتن، مشورت دادن و انتقال تجربیات در قالب مطالب آموزشی در مورد موضوعات مختلف با  آقایان و خانم های فارسی زبان است، امن به معنی ناشناس بودن و عدم دسترسی سایر کاربران خانواده برتر به شما در خارج از وبلاگ است. در خانواده برتر کسی نمی تواند با ارسال پیام خصوصی برای شما ایجاد مزاحمت کند.

پس اگر از جنس مخالف سوالی دارید و می خواهید نظر آن ها را در مورد موضوعی جویا شوید، اما نمی خواهید آن ها به شما دسترسی داشته باشند، خانواده برتر مکان بسیار مناسبی برای شماست.

به طور مثال در موضوع رفتارشناسی پسران برای ازدواج، تا لحظه ی ویرایش متن این پست، بیش از 540 سوال در مورد ازدواج و حواشی آن از پسران پرسیده شده است، متقابلا از دختران هم در موضوع رفتارشناسی دختران برای ازدواج، بیش از 500 سوال ثبت شده است.

بنابراین بدون این که از شناخته شدن توسط دیگران ترسی داشته باشید می توانید در مورد مسائل مربوط به انتخاب همسر، خواستگاری، مدیریت خانواده و ... از آن ها مشورت بگیرید و مشورت بدهید، چون سوالاتی ارسال می شوند که تخصصی نیستند و با اطلاعات عمومی می توان به آن ها پاسخ داد.

بنابراین وقتی از خانواده برتر خارج شدید، نگران این نیستید که کسی به شما زنگ بزند، یا ایمیل ارسال کند یا ... . مگر این که خودتان آدرس وبلاگ یا ایمیل خود را در بخش نظرات منتشر کرده باشید. اگر اشتباها این کار را کردید می توانید به مدیر اطلاع دهید تا آن را حذف کند.

در کل، خانواده برتر مکان مناسبی برای گفتگوی محترمانه در مورد موضوعات مختلف است، چون این جا برای تائید یا نمایش عمومی نظرات، قوانینی تعریف شده که خروجی آن ایجاد جوی آرام و محترمانه است، متاسفانه افرادی هستند که به طور موقت جو را به هم می زنند، اما با همکاری سایر کاربران مجددا فضای وبلاگ به روال عادی بر می گردد.

تاکنون (23 خرداد 99) بیش از 17000 پست در خانواده برتر ارسال شده که در صدها موضوع دسته بندی شده اند، تعدادی از آن موضوعات عبارتند از:

مسائل خانوادگی : انتخاب همسر ، خواستگاری رفتن ، شناخت همسر آینده ، مسائل دوران عقد ، همسرداری ، تربیت فرزند ، ارتباط با والدین و خانواده ی همسر

مسائل تحصیلی : روش های درس خواندن ، تبادل نظر کنکوری ها ، انتخاب رشته ، آینده شغلی رشته های مختلف و ...

مسائل اجتماعی : روابط بین مردم ، مشکلات جامعه ، افزایش اعتماد به نفس

و ...


همه ی توان خودمان را به کار می بریم که آموزش ها را از فیلتر تعالیم دین اسلام و مذهب تشیع رد کنیم. پس این جا، جای مناسبی برای مناظره بین افرادی که در اصول با هم اشتراک نظر ندارند نیست. به عنوان مثل فردی سوال می پرسد که چطور یک نماز خوب بخوانم، در بخش نظرات این سوال، جای این نیست که مخالفان اسلام بیایند بگویند که اصل اسلام درست نیست و ... !!!

یا در مورد ماه محرم اگر کسی سوال پرسید، کسی نیاید بگوید شیعیان فلانند و بهمان!، چرا؟

چون سوال چیز دیگریست.

 

توضیحات بیشتر با لحن گفتاری ...

 

اگه بار اوله که از این وبلاگ بازدید می کنید لازمه که خیلی کوتاه بهتون بگم اینجا چه خبره !
شما یا مجردید یا متاهل ، از این دو حالت نمیتونه خارج باشه ! 
یا آقا هستید یا خانم ! خیلی کم پیش میاد حالت سومی داشته باشه !

می خوام بگم که مطالب زیادی در خانواده برتر وجود داره که به درد زندگی شما میخوره، به ضرس قاطع میشه ادعا کرد که خانواده برتری ها بعضی از مسائل مربوط به انتخاب همسر، خواستگاری، روابط با جنس مخالف و ... را کالبد شکافی کردند! این مطالب معمولا یا به صورت مطالب آموزشی ارسال شدند یا به صورت سوال و جواب.

گاهی پیش میاد که یه سوال خاص ذهن شما رو درگیر میکنه، نه روتون میشه از پدر و مادرتون بپرسید و نه از دوستان یا ... ! ولی این جا می تونید به صورت ناشناس سوال تون رو مطرح کنید.

برای طرح سوال در بالای صفحه روی "ارسال سوال و مطلب" کلیک یا اشاره کنید و در بخش نظرات، سوال تان را ارسال کنید، لطفا قبل از ارسال سوال در وبلاگ جستجو بفرمائید تا سوالی که ارسال می کنید تکراری نباشد.

اگر حرف برای گفتن دارید ولی مخاطب زیادی ندارید می تونید با توجه به شرایط و اهداف خانواده برتر ، مطلب تون رو در بخش نظرات صفحه ای که معرفی کردم (ارسال سوال و مطلبقرار بدید تا با اسم خودتون منتشر بشه .



چه مطالبی برای مجردها این جا وجود داره ؟ :
مسائل جنسی دختران و پسران ، روش درست انتخاب همسر ، مراسم خواستگاری و قبل از عقد . 
بعضی موضوعات رو خدمت تون معرفی می کنم ؛
ازدواج به اصطلاح مدرن یا همون ازدواج با دوست پسر یا دوست دختر ، ازدواج سنتی ، اگه از یه دختر یا پسری خوش تون اومد چکار باید بکنید ؟ اختلاف سنی در ازدواج ، خواستگاری دختر از پسر ، آموزش طرح سوال در خواستگاری ، آموزش مچ گیری در خواستگاری ، ازدواج با دختر شاغل بهتره یا خانه دار ؟ ، بحث های داغ در مورد مهریه و جهیزیه و ... .

چه مطالبی برای کسانی که در دوران عقد هستند وجود داره ؟
چندان فرق نمیکنه که شما یه دختر یا پسر آفتاب مهتاب ندیده هستید یا خدای نکرده ... ! چون معمولا اطلاعات قبلی چندان به درد شما نمی خوره ، اطلاعاتی که این جا به تازه عقد کرده ها میدیم به دو دسته تقسیم میشن . 
این جا شما رو با ویژگی های جنس مخالف آشنا می کنیم تا بتونید در کنار یه یه موجودی ! که با شما فرق داره با صلح و صفا زندگی کنید . 

چه مطالبی برای متاهلین وجود داره ؟
برای متاهلین سه دسته اطلاعات وجود داره. آموزش شوهرداری و زن داری + آموزش مسائل زناشویی + آموزش تربیت فرزندان

خیلی از مشکلات زن و شوهر ها به این بر میگرده که ویژگی های ذاتی جنس مخالف رو نمی دونن، نمی دونن که بعضی از رفتارهای همسرشون جزء ویژگی های ذاتی اونه . 

برخی از مطالبی که برای متاهلین این جا ارائه شده عبارتند از :
آموزش تسخیر قلب همسر ، آموزش عاشق کردن همسر ... .

ممکنه شما بگید خب من خودم اوستام ، ده برابر شما اطلاعات دارم ، بنده میگم واااای چقدر خوب ؟! 
از شوخی که بگذریم این جا به افرادی مثل شما نیاز داریم ، می تونید در پاسخگویی به سوالاتی که دیگران می پرسند به ما کمک کنید . ثواب داره  .

 

از حوصله ای که به خرج دادید ممنونم