سلام. 
من  دخترهایی می شناسم که دوست دارند دانشگاه برند و تلاش هم خیلی کردند و خیلی درس خوندند ولی دانشگاه دولتی قبول نشدند. هزینه دانشگاه پیام نور و آزاد رو خانواده هاشون نمی تونن بدند. فقیر اند. ولی آبرو دار اند. 
حتی بعضی هاشون چند بار کنکور دادند ولی دانشگاه دولتی قبول نشدند. تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هم نمی تونن برن به خاطر شرایطی. خیریه ای وجود داره که هزینه دانشگاه بده؟ 

دخترهای مریض هم می شناسم که تحت پوشش بیمه و کمیته امداد و بهزیستی نیستند و نمی تونن هم تحت پوشش این ها بشند به خاطر شرایطی. فقیر اند. ولی آبرو دار اند. مریض اند. درد میکشند. ولی دنبال درمان نمیرند چون هزینه درمان رو ندارند. خیریه ای وجود داره که هزینه درمان این بیماران رو بده؟ 

این دخترانی که گفتم دنبال کار و شغل هم رفتند ولی نتونستند کار پیدا کنند. 

خودم نمی تونم کمکشون کنم ولی خیلی دوست دارم مشکلات شون رفع شه. خواهش می کنم این سوال من رو منتشر کنید مدیر خانواده برتر. تا اگه کسی خیریه ای میشناسه که در این زمینه ها فعالیت کنه معرفی کنه. ببخشید. جای بهتری رو پیدا نکردم که این سوال رو بپرسم. عده ای ببینند و جواب بدند. نمی دونستم کجا باید برم این سوال رو بپرسم. دیدم تو خانواده برتر کاربران زیادی میان سوالات رو می بینند جواب می دن. گفتم اینجا بپرسم. شاید فردی میشناخت خیریه ای رو. جواب داد. 

لطفا اگه خیریه ای می شناسید که در این زمینه ها فعالیت کنه معرفی کنید. خدا خیرش بده هر کسی که خیریه معرفی کنه رو.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه)