سلام وقت تون بخیر

من یه پسرم که چندین ساله که دارم بد شانسی میارم، حالا نمی دونم می گم بد شانسی درسته یا اینکه بگم قسمتم اینجوریه یا هم ...

و این قضیه چندین ساله که داره برام اتفاق میفته  استارتش از زمانی خورد که من به خاطر مریضی که داشتم می تونستم معافیت بگیرم و نرم سربازی ولی چند ماه قبل اون قانون تغییر کرده بود و من محبور شدم برم سربازی کلی تلاش کردم که بیفتم 

شهر خودم ولی هی نمیشد و انگار هر چی من تلاش میکردم باعث میشد که شرایط برای من سخت تر بشه و جای سخت تری بیفتم، با سختی و مشکلات سربازیم تموم شد.

به گفته ی یکی از اعضای خانواده که یه کارگاه تولیدی داشتن و طول دوران سربازی بهم امید میدادن که نترس درسته سختی میکشی ولی سربازیت تموم شد میای اینجا کار میکنی این جوری می شه اون جوری می شه و کلی وعده ....

ولی وقتی من رسیدم تو همون زمون ها بود که شریکایی که بودن باهم به مشکل خوردن  و کلی مشکلات مالی پیدا کردن و بعد حضور دو سه ماهه ی من کلا اون کارگاه بهم خورد و همه ی آرزو هایی که من داشتم به یکباره از بین رفت.

تصمیم گرفتم درس بخونم همون اوایل شروع مصادف شد با شیوع کرونا و آموزش مجازی که واقعاً دوران بدی بود البته از بد بیاری هایی که در این دوران برام اتفاق افتاد فاکتور می گیرم

که اگه بگم هم خستتون می کنه همم طولانی می شه...

موقع فارغ التحصیلی  که دیگه همه چی حل بود به خاطر اینکه من قبل سربازی هم دانشگاه درس خونده بودم و بعضی درس ها رو معادل سازی کرده بودم تو یکی از دروس مشکل داشت و برای اولین بار بود که یه دانشجویی به همچین مشکلی بر می خوره به همین خاطر کلی من سر قضیه ی فارغ التحصیل الاف شدم حتی یک ترمم اضافه خوندم

قضیه ای هم که الآن برام وجود داره اینه که با هر کسی آشنا می شم بعد یه ماه یا خونوادش مانع میشن یا کنکور داده نتیجه کنکورش میاد که یه رشته ی خوب تو شهر دیگه پذیرش شده  این قضیه دو بار برام اتفاق افتاده که به همین خاطر از طرف اونا ادامه پیدا نکرده و یا یه مشکل اساسی داره که من نمی تونم قبولش کنم.

و یه فردی که بتونم باهاش جور باشم نمیاد... آخه چه قد خودم رو گول بزنم که قسمتم اینه، دیگه این بد بیاری نیست؟!

چه کار کنم به نظرتون؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در پسران (۲۳۱ مطلب مشابه)