یه مسأله ای که با فراگیر شدن فضای مجازی روبرو هستیم که مشکلاتی با خودش داشته همین ابراز علاقه های مجازیه من به عنوان یه پسر حرف  می زنم خطابم هم به هم جنس های خودمه .

داداش های عزیز بی هوا و از روی احساسات و بدون پشتوانه عقل و منطق به دختران رو در فضای مجازی ابراز علاقه نکنید .

چون همین ابراز علاقه های شما باعث شده زندگی و آینده و سلامت روان و جسم این بندگان خدا تحت تاثیر قرار  بگیره 

شاید بگید خب به ما چه تحت تاثیر قرار نگیرند یا باور نکنند ما یه حرفی زدیم یه پستی گذاشتیم و چه و چه ...

اما من می گم بیاید به مسأله از بعد انسانی و اخلاقی نگاه کنیم 

انسانیت چی حکم می‌کنه ؟

اخلاق چی میگه ؟

وقتی من پسر نوعی میام ابراز علاقه می کنم تو فضای و ارتباط مجازی ساعات با اون دختر وقت می گذرونم.از آینده مشترک و خونه و زندگی حرف می زنم 

پست های عاشقانه می ذارم .دلنوشته عاطفی می نویسم 

و استوری می ذارم با مخاطب خاص 

خواه یا ناخواه ذهن و قلب اون دختر رو آلوده و مشغول خودم می کنم .

نگید فضای مجازیه دیگه دروغه چرا باور می‌کنه تقصیر خودشه .

حقیقت اینه درسته فضا مجازیه اما هم ما و هم اون طرف مقابل واقعی هستیم .

و از اون بالاتر اینکه اکثرا ما تو فضای مثل اینستاگرام و تلگرام و وسایر پلتفرم ها با هویت اصلی خودمون فعالیت می کنیم .

مثلاً همه منو آقای الف می شناسند تو واقعیت تو مجازی هم همونم .

حالا برگردیم به موضوع اصلی 
وقتی پسری شروع می‌کنه به ارتباط با دختری از طریق مجازی حتما احساسات دو طرف درگیر می شه اما در نظر بگیرید دخترها روی این احساسات حساب باز می کنند دل می بندد باور می کنند .

حتی اینجا و تو اطرافیان خودم دیدم دختر خانما به چشم کیس ازدواج نگاه می کنند و آینده شون می ببینند .

یادم میاد تو دانشگاه یه درسی بود به اسم اندیشه یه استادی داشتیم حرف خوبی می زد می گفتن بعضی حرف ها و رفتارهای ما آثار ما تاخیر دارند یعنی مثلامن یه رفتاری می کنم اثرش ممکنه تو زندگی خودم یا یه شخصی مدتها باقی بمونه و اثر گزارش باشه .

خب فرض کنید به دختری  تو فضای مجازی به شکل های مختلف ابراز علاقه می کنی و اون دختر حساب باز می‌کنه روی علاقه شما

خواستگارش رو رد می‌کنه حتی ممکنه از نظر روحی و عاطفی درگیر بشه بعد شما بیاید بگید من نمی خوام یا با نقش بازی کردن بگی من همچنین قصدی نداشتم تو باور کردی در صورتی تو واقعیت قصد داشتی اما ازدواج نبوده اما برای اینکه قبول کنه گفتی قصدم خیره و ازدواجه

بعد می دونید نتیجه این رفتار شما چه تاثیری تو زندگی و آینده اون دختر گذاشته .!؟

_باعث شدی فرصت های ازدواجش از دست بره ‌

_باعث بی اعتمادی اون دختر به بقیه پسران شدی .

_باعث بهم خوردن سلامت روح و جسمش شدی 

_حتما افسردگی می گیره حتی ممکنه کار خطرناکی مثل خودکشی انجام بده ..

_حتما افت تحصیلی و شغلی می گیره .

_از خانواده و اطرافیان سرکوفت و سرزنش می شنوه .

_بی انگیزه و بی اعتماد بنفس می شه .

این ها تنها گوشه ای از اثر رفتار ماست ..شاید بعضی پسران بخاطر بی هزینه بودند و یا ترسو و بی عرضه بودن رو بیاورند به این کارها و نقش عاشق دلخسته بازی کنند و دختر که جنسش از عاطفه و احساس قبول می‌کنه و آسیب می بینند .

خواستم بگم حواست باشه توی پسر بخاطر میل و هوس و یا هر اسمی که روش میذاری عشق یا خود خواهی و ارضای نیازهای روحی و عاطفیت آینده و  سلامت  یه دختر به بازی نگیرید 

داداش بخاطر فرار از مسؤلیت و وظیفه دختری و بازیجه خودت قرار نده خوشحال می شم دختر خانم مشارکت کنند و از تحربیات شون بگن 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) فرهنگ سازی (۱۲۳ مطلب مشابه) مطالب کاربران (۸۹۱ مطلب مشابه)