سلام 

پریناز هستم و هدفم اینه درباره موضوعات مهمی با هم جنس های خودم صحبت کنم.

من در زندگی مسائل زیادی رو از مادرم آموختم و ایشون حکم وکیل و مشاور رو برای من دارند. و حال می خوام بخش اعظمی از این مشاوره‌ها و نظرات که آموختم رو به شما بگم....

خانم‌ها لطفاً ازدواج نکنید مگر اینکه: 

۱) حق طلاق با شما باشه 

(اگه خیانت می‌کرد.. صیغه می‌کرد و کتک میزد اهرم فشاری وجود داشته باشه) 

۲) مهریه تون به اندازه‌ی عدد تاریخ تولد تون باشه

(اگه زندگی تون به طلاق ختم شد خودتون و فرزندان تون پشتوانه‌ی مالی قوی داشته باشید) 

۳) حضانت فرزندان با شما باشه

(بچه باید با مادر بزرگ شه) 

۴) حق تحصیل رو داشته باشید

(هیچ وقت از اهداف خودتون دست نکشید) 

۵) حق کار کردن داشته باشید

(چشم انداز آینده ی زندگی شما باید مشخص شه) 

۶) حق خروج از منزل رو داشته باشید 

(فرق زندان و زندگی باید مشخص بشه) 

۸) حق خروج از کشور رو داشته باشید

(آزادی عمل شما باید در هر جنبه‌ای حفظ بشه کوچک‌ترین جنبه‌ای که در پیشرفت شما بی تاثیر نیست حائز اهمیت میشه) 

 ۹) قبل ازدواج حتماً یک منزل به نام شما باشه

(همه ی خانم‌ها به سر پناه احتیاج دارند هر چقدر هم خودشون قوی باشند) 

۱۰) حق تنصیف اموال رو داشته باشید 

(تنها شرطی که آماده باشید قبول نکنند همین باشه فقط که صداقت تون برای زندگی مشترک خوب اثبات شه) 

۱۱) در زندگی برای خودتون پس انداز جدا داشته باشید.

(هیچ چیز از هیچ شخصی بعید نیست تو زندگی به هیچ فردی جز خودتون تکیه نکنید جز خدا) 

پی‌نوشت ۱: خواهشی که از دوستان دارم اینه که موضوع رو شخصی نفرمایید که آیا شما خودت عمل کردی یا خیر از همین ابتدای امر بگم که در صورت شخصی شدن موضوع پاسخ نمی‌دهم ممنونم از تون

پی‌نوشت۲: حرف‌ها و مشاوره‌های شما واقعاً برام مهمه اگه من اشتباه می‌کنم حتماً بهم بگید چرا و کجای کارم اشتباهه من دلیل هر درخواست رو توضیح میدم با توجه به اون دلایل نظرات مخالف یا موافق خودتون رو بگید. دلایل رو با دقت بخونید بعد نظرتون رو بگید مثلاً شما میای میگی حق طلاق برای چی؟ من دلیل خودم رو توضیح دادم..

پی‌نوشت ۳: اگه امکان داره بگید کدام موارد مورد پذیرش شماست و کدام موارد خیر. و چرا؟ و اینکه آیا دلایل براتون قانع کننده بوده؟ و اگر مورد توافق تون نیست حاضرید به این دلایل از ازدواج منصرف بشید؟ واگه مطلع بشید شخص طرف مقابل و مورد علاقتون در صورت عدم موافقت از ازدواج با شما منصرف میشه چطور؟ 

پی‌نوشت ۴: وقتی دارید نظرتون رو اعلام می‌کنید دلایل اشاره شده رو مطالعه بفرمایید 

اگر تصورتون اینه موردی از قلم افتاده لطفاً بگید

این‌هایی هم که گفتم از زبون دخترتون و خواهر کوچک تون در نظر بگیرید

بی اندازه ممنون از حمایت همیشگی شما 

۵) لطفاً بگید تاکنون کدوم موارد رو عملی کردید و یا تصمیم دارید عملی کنید و از نتایج و تاثیری که در زندگی تون داشته بگید همین طور اگه این تاثیرات مانند مورد ۳ که اشاره کردم باعث بشه فردی از ازدواج با شما منصرف بشه نظرتون چیه؟ و چقدر حاضرید برای این موضوع تلاش کنید

۶) در تکمیل صحبت هام میگم که به احترام زحمتی که برای نظر دادن می‌کشید من تلاش می‌کنم تمام نظرات رو پاسخ بدم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
بررسی معیارهای ازدواج دختران (۷۵ مطلب مشابه)