سلام

من دختری 24 ساله هستم که به کل امیدم رو نسبت به آینده از دست دادم.

دوستان من قصد ازدواج دارم اما خواستگار ندارم در گذشته فقط 2 تا خواستگار داشتم اولیش 17 سالم بود مدرسه می‌رفتم طرف فامیل دورمون بود دلیل رد کردنم اولیش به خاطر نداشتن شغل بود چون اون آقا پسر 28 سالش بود و هیچ شغلی نداشت و اون موقع خب بیشتر دوست داشتم تحصیل کنم و علاقه مند به اون آقا نشدم.

دومین خواستگارم فامیل نزدیکم بود تو 22 سالگی ولی یک مشکل که داشت چاقی بیش از اندازه بوده نزدیک 130 شایدم بیشتر بودن ولی خب شغل داشتن و اینکه من باز هم دلم راضی نشد ازدواج کنم اعتقادی هم به این ندارم که اون به خاطر من لاغر بشه و اینکه من همیشه تو دلم بوده که از یک نفر خوشم اومده ولی اون طرف منو نخواسته به اندازه کافی.

من اهل اجتماع هستم و سر کار هم میرم اما هیچ وقت کسی از من خوشش نیومده که بخواد پیشنهاد آشنایی بده و منم دختریم که حداقل تا مطمئن نشم طرف یه ذره از من خوشش میاد پا پیش نمی ذارم خیلی تنهام زندگیم هیچ وقت خوب نبوده دوست دارم تشکیل خانواده بدم و کمبود هام رو برطرف کنم اما هیچ کسی منو نمی خواد.

بعضی وقت‌ها می گم اگر یکی از همین دو تا رو اننخاب می‌کردم این قدر سختی نمی‌کشیدم هر چند هیچ وقت علاقه‌ای هم به وجود نمی اومد.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
نداشتن خواستگار مناسب (۸۱ مطلب مشابه)