وقتی به مسئله حجاب و بدحجابی در ایران فکر می کنم

از خودم می پرسم

چرا در زمان رضا شاه که چادرها رو به زور

از سر بانوی سرزمین ما کشیدن ولی اونا حجابشون رو برنداشتن؟؟

با اینکه خیلی راحت میتونستن اینکارو بکنن و با نیروهای دولتی هم درگیر نشن

چرا رضا شاه میخواست حجاب رو ممنوع کنه؟

آیا رضا شاه به میل خودش میخواست حجاب رو ممنوع کنه؟؟

چرا موفق به این کار نشد؟؟

چرا بعضی از همین بانوان ایرانی با چند دهه گذشت زمان خودشون حجابشون رو دارن

کنار میذارن؟؟

دختران سرزمین من دارن از چه کسانی و چه فرهنگی الگو میگیرن؟؟

کیا دارن فرهنگ ایرونی رو عوض میکنن؟؟

و ده ها سوال دیگه که توی ذهن تک تک شما ها هست

جواب این سوالات یک کلمه بیشتر نیست:

جنگ نرم

ما درگیر جنگ هستیم از نوع مدرن و نرم

ولی میخوام یه تحقیق دسته جمعی بکنیم و با هم به این نتیجه برسیم

هم از لحاظ دینی و هم از لحاظ فرهنگی حجاب رو بررسی میکنیم

لطفا همه خانم ها توی بحث های ما شرکت کنن و حرفشون رو بزنن

دلایلشون رو بگن..

و همین طور آقا پسرهایی که ابرو برمیدارن و مو رنگ میکنن و...

ما هم با دلیل و سند و مدرک جواب سوال هاشون رو خواهیم داد

من خیلی در مورد حجاب تحقیق کردم و مقالات مطالعاتی-تحقیقاتی زیادی هست

دونه دونه براتون میذارم که با هم بخونیم و در موردش صحبت کنیم

یکیش رو از یک منبع موثق انتخاب کردم  

ازتون خواهش می کنم وقت بذارین خط به خط این متن ها رو با دقت بخونید:

http://www.psyop.ir/?p=97881


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
جنگ نرم ( آتش به اختیار ) (۶۲ مطلب مشابه) حجاب (۱۱۱ مطلب مشابه)