شاید موضوع پستم مسخره و خنده دار باشه واسه خیلی‌ها، ولی واقعاً بد ذهن منو درگیر کرده، من معمولاً ازم تعریف می کنن تو آینه و سلفی بدون فیلتر هم خوب به نظر می‌رسم ولی هر موقع جشنی و ... پیش میاد و عکس هام رو می بینم می گم خدایاااا من این قدر زشتم؟

اصلاً کج و کوله میفته کل اجزای صورتم، با خودم می گم نکنه همین شکلی هستم که به احتمال زیاد همون شکلیم!!!

در کل می خوام بدونم آخرش قیافه اصلی من کدومه آینه یا سلفی یا دوربین پشت گوشی؟!

 

پاسخ:

از اون جا که این یک مسئله شخصی هستش و نتیجه اون وابسته به دیدگاه شخصی شماست، نمی‌تونم قطعیت داشته باشم که آیا قیافه اصلی شما در آینه، سلفی یا عکس‌هایی که با دوربین پشت گوشی می‌گیرید بهتره یا نه.
طبیعی هستش که هر فردی در موقعیت‌های مختلف تفکرات و احساسات متفاوتی درباره ظاهر خودش داره. پیشنهاد می‌کنم به خودتون بیشتر اعتماد کنید و به جای انتقاد بیش از حد از خودتون، تلاش کنید با خودتون مهربون باشید و به زیبایی‌هایی که در شما وجود دارد ارزش بدید.

خودتون میگید که دیگران از شما تعریف می کنن، به نظرم علت این احساس فعلی ، تمرکز بیش از حد روی ظاهرتون هستش، در حدی که احتمالا تبدیل به وسواس شده.

ظاهر چیزی نیست که آدم بتونه روی اون سرمایه گذاری کنه! چون به تبی بنده!
 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه)