سلام

دختری هستم ۱۶ ساله، یه راست برم سر اصل مطلب من خیلی حسودم! حسود و کمالگرا و به شدت بی اعتماد به نفس.

البته نه اینکه به هر کسی حسادت کنم. شاید مشکلم مسخره باشه ولی مثلا یکی از همکلاسی های من خیلی محبوبه توی مدرسه چون روابط اجتماعی بالایی داره خوش قیافه ست و کلا آدم جالبیه هر جا هم می ره بدون اینکه اصلاً حرفی بزنه همه معلمان و ... ازش خوش شون میاد.

انگار آهن رباست و همه جذبش میشن و تحت تاثیرش قرار می گیرن با اینکه به رفتارهاشم دقت کردم ولی اصلاً بدون اینکه حرفی بزنه سریع مرکز توجه می شه و این خیلی برای من عجیبه و حسادت برانگیز!

و خب منم تقریبا دوست صمیمیش حساب می شم تقریبا هم محبوبم ولی نه به اندازه ی اون! و نمی تونم واقعاً چه طوری خودم رو کنترل کنم که حسادت نکنم وقتی اون مرکز توجه می شه! از طرفی هم جدا از اون کلا اعتماد به نفسم کمه، هر وقت کسی نگام می کنه احساس می کنم با خودش داره قیافه م رو مسخره می کنه!

تو آینه هم نمی تونم اصلاً نگاه کنم وگرنه افسردگی می گیرم، نمی دونم چه کار کنم که آرامش داشته باشم.

لطفا کمکم کنید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه)