سلام دخترم

17 سالمه سال دوم دبیرستان هستم.

حقیقتش من یه دوستی دارم که جزو دوستان نزدیکم هست ولی وقتی با هم حرف میزنیم مدام قیافه منو مسخره می کنه به شوخی! مثلاً میگه تو با این قیافت هر کس تو رو ببینه همین رو میگه و این جور چیزها

یا وقتی داریم عکس می‌گیریم هی به من میخنده و رفتارهای این‌طوری و خیلی زیاد. 
این‌طوری نیست که من اعتماد به نفسم رو از دست بدم یا ناراحت شم ولی بشدت زورم می گیره چون ظاهر خودش اصلاا زیبا نیست و خیلی از من کمتره از لحاظ اندام و قیافه و حتی اخلاق و شخصیت و همه چیز! و من از همین زورم می گیره که این آدم که من تا پارسال هیچی حسابش نمی‌کردم دیگه به من این‌طوری میگه!

وگرنه هر کس می‌گفت واقعاً اونقدر زورم نمی اومد. و من تا الآن که این حرفارو زده محلش نذاشتم و چیزی نگفتم ولی از این به بعد می خوام طور دیگه ای رفتار کنم یا یه تیکه ای به قیافه‌ی خودش بندازم با اینکه نمی خوام واقعاً ناراحتش کنم و شعورش رو دارم.

نمی دونم چه رفتاری نشون بدم که بفهمه درحدی نیست که بخواد در مورد من زر بزنه! قطع رابطه و ایناهم نمی خوام بکنم چون ما یه اکیپیم و این‌طوری خیلی بی جنبه به نظر می‌رسم. نمی دونم چه کار کنم که بشینه سرجاش! و چه جواب دندون شکنی بهش بدم که ساکت بشه! لطفاً راه حل بدید بهترین رفتار یا حرف چیه 

همه نظرات رو می خونم ممنون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه)