* خانواده برتر وبلاگی است که کاربران آن در موضوعات مختلفی با هم مشورت می کنند. این مشورت حاصل تجربه یا مطالعات کاربران است. بنابراین کاربران می بایست مشورت هایی که این جا دریافت می کنند را با افراد مورد اعتمادشان در میان بگذارند و بعد در مورد اجرا یا عدم اجرای توصیه های ارائه شده در خانواده برتر، تصمیم بگیرند .

* موضوع اصلی وبلاگ مسائل مربوط به خانواده است. ولی بنا به صلاح دید مدیر، گاهی به مسائل حساس سیاسی و مذهبی هم پرداخته می شود. 

* بعضی از مطالب وبلاگ ممکن است مناسب سن شما نباشد، یا باعث بالا رفتن توقع شما شود. بنابراین اگر حس کردید مطالب برای شما مناسب نیست، لازم است که سریعا وبلاگ را ترک کنید . مسئولیت هر گونه آسیبی که به خاطر عدم اجرای این توصیه به شما وارد شود ، خود شما هستید .
* یکی از اهداف اصلی خانواده برتر ترویج دین اسلام و مذهب تشیع است. اگر به مذهب تشیع اعتقادی ندارید ولی می خواهید در بخش نظرات فعال باشید، باید توجه داشته باشید که نمی توانید افکاری را منتشر کنید که با مذهب تشیع مغایرت داشته باشد. در صورت انتشار نظر شما حذف یا سانسور خواهد شد .
اگر در زمینه ی مسائل دینی قصد مناظره دارید یا سوالی دارید می توانید به سایت های مشاوره مذهبی مثل آسک دین مراجعه کنید و با کارشناسان آن ها مناظره کنید و یا این که سوال خود را بپرسید .

* خانواده برتر تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است. اگر با موجودیت جمهوری اسلامی ایران مشکل دارید ولی می خواهید در بخش نظرات فعال باشید، نباید نظراتی منتشر کنید که بر خلاف قانون جرائم رایانه ای باشد در غیر این صورت نظر شما حذف و یا سانسور خواهد شد. بنابراین نظراتی که حاوی تهمت و توهین به مقامات حکومتی و دینی باشد از وبلاگ حذف خواهد شد. همین طور شایعاتی که توسط رسانه های معاند پخش می شوند اجازه انتشار نخواهند یافت مگر این که مدیر خانواده برتر اطمینان حاصل کند پاسخ مناسبی به آن شایعات داده خواهد شد . 

خلاصه ی دو بند اخیر این خواهد شد که اگر با مذهب تشیع و اصل حکومت جمهوری اسلامی مشکل دارید ، لطفا در پست هایی که به این دو موضوع پرداخته می شود مشارکت نداشته باشید، چون یکی از اهداف ما ترویج مذهب تشیع و دفاع از جمهوری اسلامی است.

* کپی برداری از مطالب خانواده برتر در سایر وبسایت ها و پیام رسان ها با ذکر عنوان وبلاگ (خانواده برتر) یا درج آدرس وبلاگ (khbartar.blog.ir) مجاز است .

* در خانواده برتر تا زمانی که خودتان اطلاعات ندهید یا یک راه ارتباطی معرفی نکنید ، کسی نمی تواند به مشخصات شناسنامه ای ، استان و شهر زندگی ، آدرس منزل یا محل کار و سایر اطلاعات شخصی شما دسترسی داشته باشد . بنابراین عواقب انتشار اطلاعات شخصی شما بر عهده ی خودتان است .با این وجود اگر از کسی آسیب دیدید ، به پلیس فتا مراجعه کرده و شکایت رسمی تنظیم کنید تا بررسی شود .

* در مباحثی که بین کاربران بوجود می آید ممکن است شخصی به شما توهین کند ، شما نباید به او پاسخی دهید ، شما باید در بخش نظرات همان پست ، تاریخ و ساعت ارسال آن نظر توهین آمیز را به مدیر اطلاع دهید . مدیر با دیدن اعتراض شما ، نظر مربوطه را بررسی خواهد کرد .

* در صورتی که کسی با اکانت بیان ، یکی از تخلفات زیر را مرتکب شود ، از نظر دادن در خانواده برتر با اکانت خود محروم خواهد شد .
1 - استفاده از الفاظ رکیک ، 2 - توهین به مقدسات ، 3 - توهین  و تهمت به مقامات رسمی جمهوری اسلامی ایران ، 4 - انتشار شماره تماس ، 5 - ...

* اداره خانواده برتر از نظر زمانی و مالی هزینه بر است . بنابراین مدیر وبلاگ حق دارد از تبلیغات استفاده کند .

* ضمن حساسیتی که در انتخاب سایت های تبلیغاتی داریم ، مسئولیت تخلف صاحبان تبلیغ با مدیر خانواده برتر نیست .

* در خانواده برتر فعلا هیچ فرد بخصوصی نداریم که به صورت رسمی در یک زمینه مشاوره تخصصی بدهد . هر چند در بین کاربرانی که مشورت می دهند ممکن است افراد با تجربه یا متخصص هم حضور داشته باشند . بنابراین به اطلاعات ارائه شده به چشم یک مشورت نگاه کنید نه توصیه ای که فورا باید اجرا شوند . پس ، مسئولیت سنجش صحت یا عدم صحت ادعاهای مطرح شده در خانواده برتر ، بر عهده ی استفاده کنندگان است .

* نظرات کاربران با توجه به قوانین وبلاگ و تشخیص مدیر تائید ، رد و یا سانسور خواهد شد . سعی ما این است که هیچ نظری را بدون دلیل حذف نکنیم، اما گاهی ممکن است به دلیل سبک سازی بخش مدیریت و به ندرت به خاطر اشتباه مدیر، نظری حذف شود.

تنها، در صورت قبول شرایط مطرح شده ، می توانید از مطالب وبلاگ خانواده برتر استفاده بفرمائید ، یا این که ما را در افزایش آگاهی های مردم کمک کنید .


پرکاربردی ترین پست های خانواده برتر :

بهترین درسی که می تونید به یه نوجوان بدید چیه؟

بهترین درسی که در عمرتون گرفتید چی بوده؟

اگه پسری رو در رو ازم خواستگاری کرد چی بگم؟

چیکار کنیم که خواستگار بیاد برامون؟

چگونه آراسته تر و خوش تیپ تر به نظر برسیم؟

چطور خودارضایی و اعتیاد به فیلم های مستهجن رو برای همیشه ترک کردم

چی میشه که بعد از یه مدت عشق کمرنگ میشه و بعد از بین میره؟

انواع برخورد با غریزه ی جنسی در دوران مجردی

من زنم، مردهای هیز و خانم های بدحجاب رو حلال نمی کنم

چکار کنیم که ظاهر همسرمان را با دیگران مقایسه نکنیم؟

مجردها، به جای سرکوب میل جنسی، آن را مدیریت کنید

روش کسب شناخت قبل از ازدواج

چیکار کنم شوهرم بهم وابسته بشه؟

متن سخنرانی های سمینار ازدواج موفق دکتر فرهنگ


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مربوط به خانواده برتر (۵۹۹ مطلب مشابه)