سلام

یه سوال دارم . چطور شوهرم رو به خودم وابسته کنم؟ این زن ها هستن که تا تب میکنن شوهرشون جزغاله میشه ! اینا که یه دقیقه  قهر کنن شوهره افسردگی میگیره و جونش رو میده تا آشتی کنه ! چرا شوهر من این جوری نیست ؟

چرا وابسته من نیست ؟ من اگه سه ماه قهر کنم باهاش نمیاد واسه آشتی . من اگه خودم رو تکه تکه کنم کاری بخوام انجام بده تا خودش نخواد راضی نمیشه . حرف حرف خودشه !

با اینکه آدم داغی هست و البته منم خیلی خوب پاسخ گوی اون هستم اما اگه یه ماه طرفش نرم و قهر کنم محاله طرفم بیاد ! دوستم داره ها ! میدونم اما نظر من اولویتی نداره براش !

بعضی ها یه چیزی دارن واسه دلخوشی گاهی ازش استفاده کنن ! یه جور سلاح مثلا ! من نه گریه نه دلبری نه س نه قهر نه عشق ... ، هیچی ندارم در برابرش تا شاید بتونم یه کاری از پیش ببرم گاهی ! از زنیت خودم متنفرم کرده ! همه ی اطرافیانم شوهراشون همراهشونه !

داداش هام اگه یه پنج شنبه شب زنشون رو نتونن ببرن تفریح و فست فود یه ماه عذاب وجدان میگیرن خودشون ! اما من سه ساله پیتزا نمیخورم چون شوهرم مخالفشه !

منم بوقم انگار

پاسخ به سوال :

سلام

سوال شما یه جواب بیشتر نداره ، شما نتونستید قلبش رو تسخیر کنید . نتونستید از لحاظ احساسی جای خاصی در دلش باز کنید . از طرف دیگه این طور که شما میگید یه نوع مقاومت کردن در رفتار شورتون دیده میشه . به نظر میرسه ایشون با بی تفاوتی نسبت به شما ، دقیقا هدفی مخالف شما رو دارن دنبال می کنن . یعنی می خواد نشون بده که به شما وابستگی نداره و نمی خواد هم داشته باشه . به نظر میرسه ایشون در مقابل شما یه سپر دفاعی تشکیل دادن  ! 

 

برای شکست این سپر دفاعی یه راهش اینه که عملکرد خودتون رو در خونه یه بازبینی بکنید . چقدر شوهرتون رو میشناسید ؟ انتظارات اون از شما چیه ؟ وقتی انتظارات رو برآورده کنید خواه ناخواه از لحاظ احساسی به شما نزدیک میشه .

راه دوم اینه که باید بفهمید منشا فکری و یا الگوی فکری شوهرتون چه کسی یا کسانی هستند . ممکنه ایشون دارن به راهنمایی های کسی عمل می کنن ! اگه بفهمید که این نوع طرز فکر رو از کجا کسب کردند میتونید برای خنثی کردن اون تفکرات چاره جویی کنید . 

نمیشه به شما توصیه های مشخصی کرد چون مردان با هم فرق دارن و هر کدوم ممکنه خواسته های متفاوتی داشته باشن . ولی میشه یه سری راهکار داد که معمولا عموم مردان از اونا استقبال می کنن . 

مردان از اقتدار خوش شون میاد ، یعنی می خوان رئیس و همه کاره ی خونه باشه ! در یک کلام می خوام مرد خونه باشن .

می خواید حس مرد بودن رو در شوهرتون تقویت کنید ؟ مردان کی احساس مرد بودن می کنن :

۱ – وقتی قدرت و صلابت اونا حفظ بشه . 

پست تسخیر قلب احساسی شوهر 1 رو مطالعه بفرمائید .

۲ – وقتی با اونا مخالفت نشه .

۳ – وقتی با اونا کل کل نشه .

پست تسخیر قلب احساسی شوهر 2 رو مطالعه بفرمائید .

۴ – وقتی خانمش اون رو عاقل بدونه

۵ – وقتی خانمش ازش حرف شنوی داشته باشه .

پست تسخیر قلب احساسی شوهر 3 رو مطالعه بفرمائید .

6 – وقتی خانمش گاهی بهش بگه من نیاز دارم !!!.

پست تسخیر قلب احساسی شوهر 5 رو مطالعه بفرمائید .

7 – وقتی همسرش برای مخارج روزانه یا هر چیز دیگه ای ازش پول بخواد .

پست تسخیر قلب احساسی شوهر 6 رو مطالعه بفرمائید

8 – وقتی تصمیم گیر نهایی باشه .

9 – وقتی که از اونا انتقاد نشه .

پست تسخیر قلب احساسی شوهر 7 رو مطالعه بفرمائید.

به این نکته توجه داشته باشید که خواسته های شوهرتون با خواسته های شما متفاوته ، پس ممکنه بعضی از کارهای مورد پسند مردان از نظر شما کاملا بی اهمیت و یا حتی مسخره به نظر برسه ! پس در زندگی زناشویی گاهی باید برای راحتی و خشنودی طرف مقابل کاری رو بکنیم که از نظر ما ممکنه اهمیت چندانی نداره .

موفق باشید

 

بیشتر بخوانید ... :

چطور شوهرمون رو وابسته و عاشق خودمون کنیم

شوهر بد اخلاقم رو عاشق خودم کردم

چکار کنم شوهرم عاشقانه تر باهام رفتار کنه ؟

در شرف عقد هستم، چه کار کنم شوهرم عاشقم بشه ؟

دعای وابستگی شدید شوهر به زن

چون شوهرم بهم وابسته است خانواده ش داغونم کردن

تسخیر قلب احساسی شوهر به منظور عاشق کردن اون

 

مجموعه پست های مرتبط با شوهرداری

آموزش شیطنت های زناشویی:

میخوام این یه روز رو شیطون بشم اما بلد نیستم!

شیطنت های شوهرم از من یه آدم ترسو درست کرده

از شیطنت های غیر جنسی تون بگید

 
آموزش های زناشویی برای خانم ها :

 

نکاتی برای شوهرداری - خانوم ها بخوانند

من نمیدونم چطور شوهرم رو مجذوب خودم کنم

مجموعه پست های "تسخیر قلب احساسی شوهر"

چه جوری بلای شوهرم بشم ؟!

راه های نازکردن واسه شوهر

رموز عشوه گری و تسخیر قلب شوهر

آموزش گرم کردن شوهر سرد شده !

چکار کنم شوهرم دوستم داشته باشه ؟

چطور به تقاضای رابطه جنسی شوهرمون نه بگیم که ناراحت نشه؟

 
شوهرداری عاطفی :

 

برنامه ریزی شوهرم به هم خورده، احساس می کنم منو مقصر میدونه

چکار کنم شوهرم دوستم داشته باشه ؟

نشانه های دوست داشتن خانم ها توسط شوهرشون

شوهرم منو دوست نداره که همش سرش توی گوشیه

از کجا بفهمم شوهرم زندگی با من رو دوست داره یا نه ؟

چکار کنم شوهرم رو مثل قبل دوست داشته باشم؟

دوست دارم بدونم روش درست رفتار با شوهر چطوریه؟

شوهرم دوستم نداره چه کار کنم ؟

نگرانم نتونم شوهرم رو در دوران عقد راضی نگه دارم

شوهر چقدر باید به زن محبت کنه ؟

مشکلات مالی برام هیچه اگه شوهرم بهم محبت کنه

چرا کلام شوهرم محبت آمیز نیست ؟

خلاء محبت شوهر با هیچ کلاس رفتن و ورزش کردنی پر نمیشه

چیکار کنم تا شوهرم محبت کلامی رو یاد بگیره ؟

نحوه ارتباط کلامی و محبت بین زن و شوهر

شوهرم ابراز محبت کلامی نمی کنه مگر اینکه خودم ازش بخوام

4 اصل برای افزایش محبت بین زن و شوهر

شوهرم با اخلاقه ولی نمی تونه محبت کنه

غر زدن، سرزنش کردن و منت گذاشتن اثر مثبتی روی شوهر نداره

چگونه شوهرداری کنیم ؟

چگونه باید شوهرداری کرد ؟

چگونه خوب شوهرداری کنیم ؟

 روش های خوب شوهرداری

روش های عالی شوهرداری

نکاتی برای شوهرداری - خانوم ها بخوانند

چطور شوهرم رو مجذوب خودم بکنم ؟

من نمیدونم چطور شوهرم رو مجذوب خودم کنم

چه کار کنم که برای شوهرم متنوع بشم ؟

چیکار کنم شوهرم بهم وابسته بشه ؟

چه جوری بلای شوهرم بشم ؟!

 

مرتبط با درگیری های عروس با خانواده شوهر :

 

خانواده شوهرم یه درگیری رو با من شروع کردند

رابطه من با خانواده شوهرم چطور باید باشه ؟

چرا نباید بدی های خانواده شوهرمون رو به شوهرمون نگیم ؟

چکار کنم که در رابطه با خانواده شوهرم پر رو باشم ؟

از خانواده شوهر جز شر چیزی ندیدم

راهنمایی در مورد زندگی مسالمت آمیز با خانواده شوهر

چرا خانواده شوهرم نمیذارن باب میل خودمون زندگی کنیم ؟

خانواده شوهرم اصلا محبت های منو نمی بینن

من از دو رویی خانواده شوهرم واقعا خسته شدم

خانواده شوهرم دوست ندارن برم خونه شون

دعا برای دور شدن از خانواده شوهر


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
راهنمای زوج های جوان (۷۴ مطلب مشابه) مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) روابط عاطفی در دوران عقد (۷۴ مطلب مشابه) قبل از ازدواج لازم است بدانید (۲۹۶ مطلب مشابه) وابسته کردن شوهر (۱۶ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه) روابط عاطفی زن و شوهرها (۸۱ مطلب مشابه)