من یه سوالی از آقایون دارم
دکتر حبشی تو سخنرانی هاشون در مورد زن و مرد چیزایی گفتن که من گیج شدم...من از حرفاشون اینطوری برداشت کردم که زن نباید برای شوهرش ناز کنه،یا  باید تا میتونه به شوهرش محبت کنه هر چقدر هم زیاد باشه بازم همسرش زده نمیشه، یا اینکه میگفت همیشه در دسترس شوهرش باشه
اونوقت سوالی که برای من پیش اومده اینه که پس چرا میگن زن مظهره نازه و مرد مظهر نیاز...یا بعضی از مردها میگن دوست داریم ناز زنمونو بکشیم؟
یا بعضی از خانوما میگن اینقد به شوهرمون محبت میکنیم ولی اون  ما رو دوست نداره؟
یا بعضی آقایون میگن  زنی رو دوست دارن که دست نیافتنی باشه
اینا با حرفای دکتر حبشی تناقض نداره؟؟
خیلی دوست دارم بدونم روش درسته رفتار با شوهر چطوریه؟
آقایون امکانش هست راهنماییم کنید؟


بیشتر بخوانید ...

برنامه ریزی شوهرم به هم خورده، احساس می کنم منو مقصر میدونه

شوهرم منو دوست نداره که همش سرش توی گوشیه

نشانه های دوست داشتن خانم ها توسط شوهرشون

از کجا بفهمم شوهرم زندگی با من رو دوست داره یا نه ؟

چکار کنم شوهرم رو مثل قبل دوست داشته باشم؟

چکار کنم شوهرم دوستم داشته باشه ؟

شوهرم دوستم نداره چه کار کنم ؟

نگرانم نتونم شوهرم رو در دوران عقد راضی نگه دارم