سلام 

مدتی هست که تصمیم گرفتم برای دکتری بخونم با توجه به شرایطی که دارم نمی تونم برای قبولی در دانشگاه دولتی پشت کنکور بمونم، تصمیم گرفتم حتی اگه آزاد هم قبول شدم برم، از دوستانی که اطلاع دارند راهنمایی می‌خوام در مورد اینکه حدوداً شهریه دکتری رشته ی مشاوره چه میزان هست؟ 

کلاس ها چند روز در هفته و در چه روز هایی هست (چون شاغل هستم و برام بسیار مهمه) 

وقتی رساله شروع می شه به چه صورت هست مثلاً من شنیدم ۲ سال اول درس‌های نظری و دو سال آخر رساله هست اگه رساله ۱۸ واحد باشه یعنی من باید هر ترم ۱۸ واحد بردارم و شهریه پرداخت کنم یا نه یک بار شهریه ۱۸ واحد رو پرداخت می‌کنم تا دو سال هیچی پرداخت نمی‌کنم یا هر ترم ۹ واحد ۹ واحد رساله رو به من می دن؟ 

در کل اگه کامل در مورد دکتری دانشگاه آزاد توضیح بدید ممنون میشم
 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه)