سلام

من ۲۴ سالمه و به زودی عقد می کنم. خودم و خواهرم و مامانم مذهبی هستیم . پدرم فوت کرده و یک برادر دارم که ۱۳ سال از من بزرگتره و هبچ دینی رو قبول نداره و به اعتقادات ما توهین می کنه.

از قضا من دارم با یک پسر مذهبی ازدواج می کنم . کلی بحث کردنامون بماند از الان گفته تو هیچ مراسمی حتی عقد و عروسی من شرکت نمی کنه و شوهر آینده ام حق اومدن به خونه ما رو نداره .

من نمی تونم توی ازدواج نظر برادرم رو بپرسم چون اعتقادات من رو نداره. حالا موندم وقتی شوهرم اومد خونمون چیکار کنم ؟ چون اصلا جلوی برادرم راحت نیستم خیلی آدم خشک و جدی هست.

دوستانم که ازدواج کردن خیلی راحتن چون فضای خونشون با ما متفاوته . اما من می ترسم نتونم شوهرم رو از خودم راضی نگه دارم و کارهایی که یک خانم تو دوران محرمیت برای شوهرش انجام بده رو به راحتی بتونم.

برای همین نگران رفتار شوهرم هستم و موندم واقعا چیکار کنم ممکنه از ازدواج با من پشیمون بشه  .


بیشتر بخوانید ...

برنامه ریزی شوهرم به هم خورده، احساس می کنم منو مقصر میدونه

شوهرم منو دوست نداره که همش سرش توی گوشیه

نشانه های دوست داشتن خانم ها توسط شوهرشون

از کجا بفهمم شوهرم زندگی با من رو دوست داره یا نه ؟

چکار کنم شوهرم رو مثل قبل دوست داشته باشم؟

دوست دارم بدونم روش درست رفتار با شوهر چطوریه؟

چکار کنم شوهرم دوستم داشته باشه ؟

شوهرم دوستم نداره چه کار کنم ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)