سلام

من هفت ساله که ازدواج کردم علی رغم اینکه با شوهرم زندگی ارومی دارم هیچ وقت نشده به ابراز محبت کلامی کنه مگر اینکه خودم ازش بخوام یا اینکه برام هدیه ای بخره حتی یه شاخه گل هر زمان بهش میگم از این بابت خیلی ناراحتم میگه من پولشو میدم خودت بخر.

مشکل دیگه ای هم که هست زودجوش و عصبیه و جلوی خانواده خودش به من پرخاش میکنه و احترامم رو نگه نمیداره اوایل با اینکه خیلی سختم میشد من سکوت میکردم و چیزی نمیگفتم اما الان دیگه نمیتونم تحمل کنم و جوابش رو میدم چون دیدم اصلا این روش جواب نمیده با این حال خیلی اعصابم داغون میشه لطفا راهنماییم کنید.


مرتبط :

نامزدم اون طوری که دوست دارم جواب پیام هام رو نمیده

این که شوهرم دیر جواب پیامک های منو میده باعث نگرانیه ؟

در شرف عقد هستم، چه کار کنم شوهرم عاشقم بشه ؟

گدایی محبت از شوهر

چرا شما آقایون بعضی وقت ها محبت کردن یادتون میره؟

آقایون از محبت زیادی همسرشون خسته میشن ؟

تاثیر خوش کلامی و محبت زنانه بر زندگی مشترک چه مقدار است؟


پیشنهاد:

غر زدن، سرزنش کردن و منت گذاشتن اثر مثبتی روی شوهر نداره

چگونه شوهرداری کنیم ؟

چگونه باید شوهرداری کرد ؟

چگونه خوب شوهرداری کنیم ؟

 روش های خوب شوهرداری

روش های عالی شوهرداری

نکاتی برای شوهرداری - خانوم ها بخوانند

چطور شوهرم رو مجذوب خودم بکنم ؟

من نمیدونم چطور شوهرم رو مجذوب خودم کنم

چه کار کنم که برای شوهرم متنوع بشم ؟

چیکار کنم شوهرم بهم وابسته بشه ؟

چه جوری بلای شوهرم بشم ؟!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) محبت بین زن و شوهر (۵۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)