سلام

من یه دختر خیلی عاطفیم و احساساتی ام و مثلا افرادی که دوستشون دارم و همش بغل می کنم و نوازش می کنم مثل بابام یا پسر خاله کوچولوم و احساس می کنم کارم اشتباهه چون واقعا تو این کار زیاده روی می کنم.

دوست دارم یه کمی رو خودم کار کنم که این اخلاقمو ترک کنم چون می ترسم در آینده روی روابط با همسرم تاثیر منفی بذاره خب می دونید هر چیزی که دیگه از حدش میگذره بی نمک بازی میشه درست نمیگم؟

می ترسم از روزی که همسرم بهم بگه اههه برو اونور تر بزار یکم نفس بکشم خفم کردی انقدر بهم می چسبی!! خب به نظرتون من چی کار کنم ؟

راستی آقایون یه سوال ،

از محبت زیادی همسرتون امکان داره خسته بشید ؟اگه آره میزانش چه قدر باشه خوبه ؟ روزی پنج دقیقه ،ده دقیقه هفته ای چند تا بوس  ؟

دارم جدی میگم اصلا قصدم مسخره بازی نیست فقط می خوام حساب کار دستم بیاد. یه سوال دیگه اگه خانومی قربون صدقه ی شوهر ش بره امکان داره تو زندگیشون تاثیر منفی بذاره مثلا حس کنم مامانشه نه زنش؟

لطفا راهنماییم کنید چون اطلاعاتم از مردا خیلی کمه ، مممنون.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) محبت بین زن و شوهر (۵۱ مطلب مشابه)