سلام دوستان 

من یه سوالی خیلی ذهنم رو مشغول کرده، خواستم از شما بپرسم ... خیلی هاتون شنیدید که میگن هر چی به زنت ابراز علاقه کنی شاد تره، عاشقت میشه، نمیدونم همه جوره به پات میشینه و اینکه روحیه شادی پیدا میکنه و هیچ وقت به مردهای دیگه فکر نمیکنه ... 

منم سعی کردم از الان که مجردم ابراز عشق کردن و راه های مختلفش رو یاد بگیرم اما جدیدا بعضی جاها و از بعضی اشخاص به گوشم رسیده که اگه زیادی زنت رو باد کنی اصطلاحا یا سرد میشه یا فکر میکنه دروغ میگی و یه چیزی رو پنهان میکنی و اصطلاحا داری زنه رو با این چیزها خام میکنی و از همه مهم تر پر رو میشن یعنی چی؟ یعنی دیگه آدم حسابت نمیکنن و اگه با یکی جدید آشنا بشن دیگه فراموشت میکنن ... 

من واقعا جای سواله واسم از طرفی اطلاعاتم و منطق و احساسم میگه خب هر چی قربون صدقه و ابراز علاقه بیشتر بکنی قلبش تسخیر توعه و همه جوره میپرسته شوهر رو از طرفی میگن نباید زیادی ابراز علاقه کرد لوس میشه نمیدونم شاخ میشه یا پر رو میشه یا سرد میشه یه همچنین چیزی نظر شما چیه ؟

اگه کم بگی به بقیه زن ها حسودی میکنه که شوهرم منو ستایش نمیکنه و تو دنیای امروزی به نظرم باید زیاد گقت از طرفی بعضی ها جنبه ندارن سریع باد میشن و غرور برشون میداره ... به نظرتون کدوم عقیده درسته ؟


مرتبط :

احساس میکنم برای شوهرم دلنشین نیستم

مشکلات مالی برام هیچه اگه شوهرم بهم محبت کنه

چرا کلام شوهرم محبت آمیز نیست ؟

خلاء محبت شوهر با هیچ کلاس رفتن و ورزش کردنی پر نمیشه

چیکار کنم تا شوهرم محبت کلامی رو یاد بگیره ؟

نحوه ارتباط کلامی و محبت بین زن و شوهر

شوهرم ابراز محبت کلامی نمی کنه مگر اینکه خودم ازش بخوام

4 اصل برای افزایش محبت بین زن و شوهر

شوهرم با اخلاقه ولی نمی تونه محبت کنه

غر زدن، سرزنش کردن و منت گذاشتن اثر مثبتی روی شوهر نداره

چگونه شوهرداری کنیم ؟

چگونه باید شوهرداری کرد ؟

چگونه خوب شوهرداری کنیم ؟

 روش های خوب شوهرداری

روش های عالی شوهرداری

نکاتی برای شوهرداری - خانوم ها بخوانند

چطور شوهرم رو مجذوب خودم بکنم ؟

من نمیدونم چطور شوهرم رو مجذوب خودم کنم

چه کار کنم که برای شوهرم متنوع بشم ؟

چیکار کنم شوهرم بهم وابسته بشه ؟

چه جوری بلای شوهرم بشم ؟!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در زن داری (۳۳۷ مطلب مشابه) روابط عاطفی در دوران عقد (۷۴ مطلب مشابه) مسائل مردان (۵۱ مطلب مشابه) روابط عاطفی زن و شوهرها (۸۱ مطلب مشابه)