امیر رضا:
سلام
شرمنده از وقفه یکساله بین حرفام

موضوعی که این بار قراره مطرح کنم نحوه ارتباط کلامی و محبت بین زن و شوهره

اول برای آقایون رو میگم

آقایون بر عکس ظاهر محکمشون حساس هستن
این حساسیت کمبودش خیلی دیر خودشو نشون میده
یعنی ممکنه چیزی نگه برا مورد محبت قرار نگرفتن اما یه دفه خودشو بد نشون میده
بد نشون دادنش خودشو تو مشاجره ها یا حتی بدترش خیانت باشه...
پس خانوما جدی بگیرن


زن ها عمومأ فداکار هستن
و متأسفانه تحت هر شرایطی فرزند رو به شوهر ترجیح میدن
این خیلی بده...
مثلأ بعد بچه دار شدن زن دست شوهرشو نمیگیره
جمله محبت آمیز (نه تو وایبر خراب شده خانمان بر انداز و اس ام اس ) نمیگه...
متأسفانه دختر و پسرایی که امروز عقد کردن یا حتی ازدواج کردن با اس فرستادن عشقشون رو ابراز میکنن
یه شعر میفرستن که نه شاعرش خودشون هستن نه بلدن بخوننش
طرف مقابل هم نخونده صرفأ میفهمه یه پیام عاشقانه اس...
چه چیزی برتر از محبت مستقیم و رو در رو میتونه باشه؟
شما دو نفر کنار هم هستید و واسطه ای مثل گوشی ندارید
وقتی هم که کنار هم هستید که شعر حفظ نمیکنید!
بلکه ابراز محبتتون از اعماق وجودتونه و شخص مقابل متوجه میشه
یه جمله دوستت دارم به شوهرتون یا گرفتن دستاش ( نه شل و ول بلکه محکم چون آقایون ذاتشون تحکمه ) یا تشویقش چه کار ها که نمیکنه!
محبت بر عکسه تحقیر
فک نکنید با تحقیر کردن و بعدش محبت جبران میشه
نخیر
یه جمله تحقیر آمیز که حتی ناخواسته از دهنتون خارج میشه دل مردتون رو میشکونه
حالا شما صدبار بعدش محبت کن
متأسفانه زبون بعضی خانوما مثل ماره
شوهرشو با همه مقایسه میکنه
انتظارات بیجا و مالی زیاد داره

اینا خیلی بده خانوما حواستون باشه
دل مثل شیشه اس
مبادا بشکنه که دیگه نمیشه درستش کرد
با سرکوفت زدن شوهرتون علیه شما میشه و فکر خیانت...

این متن راجع محبت به خانوماس برا آقایون

روح خانوما درست مثل یه گلبرگ خوشبوئه
حتی وقتی در حال نوازش این گلبرگ هستید باید حواستون باشه آسیب نبینه( دقت کنید حتی وقت نوازش )

خانوم از شما میپرسه دوس داری چی بپوشم؟یا بهم میاد؟
هیچ وقت نگید بهت نمیاد
بگید فلان لباس بهتره
بذارید خانمتون احساس کنه بهترینه

فراموش نکنید همسرتون فقط یکیه
با تمام وجود حواستون به روح لطیف شون باشه

دست خانمتون رو آروم بگیرید
خانوما جسمشون درست مثل پروانه اس
تحمل نداره محکم باهاش برخورد شه
پس اروم دستش رو بگیرید
سعی کنید وقتی سکوت بینتون برقراره با انگشت شصت پوست روی دستش رو نوازش کنید
فک کنید گله!

در محبتای کلامی سعی کنید از تشبیه استفاده کنید
ولی اغراق نکنید

مثلأ عطر جدید خریده از شما نظر میخواد
آروم بغلش کنید و بگید بوی گل میده...

یا نظرتون رو راجع لباسش میخواد
بگید مثل ماه شدید

خانوما عاشق مردای متبسم ولی محکم هستن
حین محبت لبخندی داشته باشید مست کننده!

به قول آقای نجفی موفق باشید


مرتبط :

احساس میکنم برای شوهرم دلنشین نیستم

شوهر چقدر باید به زن محبت کنه ؟

مشکلات مالی برام هیچه اگه شوهرم بهم محبت کنه

چرا کلام شوهرم محبت آمیز نیست ؟

خلاء محبت شوهر با هیچ کلاس رفتن و ورزش کردنی پر نمیشه

چیکار کنم تا شوهرم محبت کلامی رو یاد بگیره ؟

شوهرم ابراز محبت کلامی نمی کنه مگر اینکه خودم ازش بخوام

4 اصل برای افزایش محبت بین زن و شوهر

شوهرم با اخلاقه ولی نمی تونه محبت کنه

غر زدن، سرزنش کردن و منت گذاشتن اثر مثبتی روی شوهر نداره

چگونه شوهرداری کنیم ؟

چگونه باید شوهرداری کرد ؟

چگونه خوب شوهرداری کنیم ؟

 روش های خوب شوهرداری

روش های عالی شوهرداری

نکاتی برای شوهرداری - خانوم ها بخوانند

چطور شوهرم رو مجذوب خودم بکنم ؟

من نمیدونم چطور شوهرم رو مجذوب خودم کنم

چه کار کنم که برای شوهرم متنوع بشم ؟

چیکار کنم شوهرم بهم وابسته بشه ؟

چه جوری بلای شوهرم بشم ؟!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در زن داری (۳۳۷ مطلب مشابه) مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) محبت بین زن و شوهر (۵۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)