سلام

من تازه با این سایت آشنا شدم خیلی سوالاتم خوندم تا شاید مشکلم حل شه، راهنماییا خیلی خوبه ولی توی یه رابطه دو نفره رفتار یکی به تنهایی اثر نداره مخصوصا اگه اون یه نفر زن باشه، من یه سال و نیم نشون کرده پسرعمه ام هستم پنجاه روز هم میشه عقد رسمی کردیم تو همه این مدت سعی کردم بگم چی دوس دارم و چی باعث میشه به هم نزدیک شیم اما اون فقط میگه باشه اما هیچکدومو رعایت نمیکنه بعدشم که ناراحت میشم فقط میگه تحمل کن درست میشه.

نامزدیمو فقط تحمل کردم و غصه خوردم بعد عقد هم همینطور، خیلی سرد شدم اونقدر که نه میلی دارم پیشش برم نه از اینکه میاد دیدنم خوشحال میشم، روحیه ام داغونه، چیز زیادیم ازش نمخام فقط مخوام یکم باهام حرف بزنه مثلا فقط تو هفته یه بار بهم مسیج بده اما اون ....

سرش خیلی شلوغه دو تا شغل و دانشگاه و .. من 27 سالمه اونم یه سال و نیم بزرگتره. اصلا حرف محبت آمیز بهم نمیزنه حتی وقتی بعد از ده روز میرم پیشش و شب تنها میشیم، بیرونم اصلا نمیریم دارم میترکم از غصه .

در ضمن اصلا هم تا حالا اهل دوست دختر نبوده و از این لحاظ ازش مطمینم از همه جهاتم خوب و با اخلاقه فقط نمیتونه محبت کنه منم وقتی اون اینجوریه نمیتونم بهش محبت کنم .


پاسخ :

سلام

مشکل شما از این جا ناشی میشه که شوهرتون رو از لحاظ عاطفی با خودتون مقایسه می کنید . میگید دوست دارم که بهم بگه دوستت دارم ، عاشقتم و ... ، ولی اون نمیگه . دوست دارم که با پیامک بهم ابراز علاقه کنه ولی نمی کنه !

بنده مرد هستم و تقریبا می تونم بگم الان اون چه احساسی داره ؛

الان اون با خودش داره میگه من دارم مثل تراکتور کار می کنم که مقدمات ازدواج رو فراهم کنم ، تفریح کردن رو به خودم حروم کردم ، استراحت ندارم ، خواب کافی ندارم و ... ، اون وقت همسرم به خودش زحمت نمیده که یه پیام بده و بگه خسته نباشی !!!

نمیگم حتما ولی بالای 90 درصد امکان داره که اون الان از شما دلخوره ! چون از دیدگاه اون ،‌شما قدر زحماتش رو نمی دونید ، بی خوابی هاش رو نمی بینید و ... ، برای همین نه تنها به شما پیام نمیده بلکه باهاتون گرم هم نمیگیره .

البته از دید بنده ، دیدگاه همسرتون اشکال داره ، نمیخوام فکر کنید که دارم شما رو محکوم می کنم و حق رو دارم به اون میدم . . اون همون اشتباهی رو می کنه که شما دارید می کنید . اون عملا داره فریاد میزنه که خانمم ، دوستت دارم . ولی جوابی از جانب شما بهش نمیرسه ! در مقابل زحمات اون شما می تونید هر شب یه پیامک عاشقانه بهش بدید و بهش بگید که خسته نباشی ، این قدر به خودت فشار نیار ، کاش اون جا بودم تا شونه هات رو ماساژ میدادم . 

وقتی دیدار حضوری دارید مثل پروانه دورش بچرخید . اجازه ندید از جاش جم بخوره ! از دیدگاه اغلب مردان شنیدن دوستت دارم خالی ! ارزشی نداره . شما 1000 بار بهش بگو دوست دارم ، اون ممکنه بگه منم همین طور !!! ولی اگه یه کار عملی براش انجام بدید ، هر چند کوچک باشه ، ارزشش برای مرد از 10.000 بار شنیدن "دوست دارم" بیشتره !!!

مثلا کفشش رو واکس بزنید ، پیراهنش رو اتو کنید ، جورابش رو بشورید و ... ! ترجیحا اون شما رو باید در حال انجام این کارها ببینه . یَک ذوقی می کنه !!! 

شما بهش گفتید که چی دوست دارید . آیا ازش پرسیدید که تو چی دوست داری ؟! چند درصد به خواسته هاش عمل کردید ؟ 

خلاصه این که شما باید بپذیرید با یک مرد ازدواج کردید . مردی که دوست داشتن هاش با دوست داشتن های شما متفاوته . اون هم باید بپذیره که باید با زبون خودتون باهاتون حرف بزنه . 

زندگی زناشویی شراکت بازاری نیست که اگه شریکم بنا به دلایلی کم کاری کرد منم کم کاری کنم . چون داره کم کاری می کنه شراکتم رو باهاش به هم بزنم .

در زندگی زناشویی اگه دیدید اون داره کم میذاره ، شما پرکارتر باشید و این طوری بهش بفهمونید که زندگی در کنار اون براتون ارزشمند هستش .

موفق باشید


مرتبط :

احساس میکنم برای شوهرم دلنشین نیستم

شوهر چقدر باید به زن محبت کنه ؟

مشکلات مالی برام هیچه اگه شوهرم بهم محبت کنه

چرا کلام شوهرم محبت آمیز نیست ؟

خلاء محبت شوهر با هیچ کلاس رفتن و ورزش کردنی پر نمیشه

چیکار کنم تا شوهرم محبت کلامی رو یاد بگیره ؟

نحوه ارتباط کلامی و محبت بین زن و شوهر

شوهرم ابراز محبت کلامی نمی کنه مگر اینکه خودم ازش بخوام

4 اصل برای افزایش محبت بین زن و شوهر

غر زدن، سرزنش کردن و منت گذاشتن اثر مثبتی روی شوهر نداره

چگونه شوهرداری کنیم ؟

چگونه باید شوهرداری کرد ؟

چگونه خوب شوهرداری کنیم ؟

 روش های خوب شوهرداری

روش های عالی شوهرداری

نکاتی برای شوهرداری - خانوم ها بخوانند

چطور شوهرم رو مجذوب خودم بکنم ؟

من نمیدونم چطور شوهرم رو مجذوب خودم کنم

چه کار کنم که برای شوهرم متنوع بشم ؟

چیکار کنم شوهرم بهم وابسته بشه ؟

چه جوری بلای شوهرم بشم ؟!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه) محبت بین زن و شوهر (۵۱ مطلب مشابه) درد دل های زنان (۲۱ مطلب مشابه)