پاسخ به سوالاتی مانند؛

چطور شوهرم رو عاشق خودم بکنم ؟، چطور شوهرم رو وابسته کنم ؟ و ...

سلام خدمت همه ی عزیزان

چیزی که من تو غالب جنس مرد دیدم و شناخت نسبی دارم رو تو این پست بیان میکنم که بهتر متوجه بشید:
البته آقایون محترم دیگه هم میتونن مواردی رو اضافه کنن

1- خانم قبل از هر چیز باید مواظب غرور همسرش باشه و همیشه یه حائل از جنس احترام بین خودش و شوهرش داشته باشه، یعنی همه ی پرده ها رو از بین نبره و حتما از شکسته شدن حرمت ها و ارزش ها تو زندگی زناشویی پرهیز کنه.

اینکه میگن مثل پادشاه با شوهرت رفتار کن تا بهترین نتیجه رو ببینی ( البته در مردی که جنبه شو داشته باشه) به معنای کوچیک کردن خود و پر رو کردن مرد نیست،حس پادشاهی و بزرگی و اقتدار دادن به یه مرد از طرف همسرش باعث میشه این پادشاه علاوه بر اینکه شیش دانگ مملکتش رو به نام همسرش بزنه بلکه بخاطر عشقش با همه ی دنیا بجنگه تا عشقش در آسایش باشه و حتی در راه این جنگیدن جونش رو هم فدا کنه ( در مثال مناقشه نکنن دوستان! ) دیگه زنا میدونن و کنار اومدن با این مسئله و سیاستی که در پیش میگیرن!!

تشکر و افتخار کردن و حس غرور دادن به مرد هم که دیگه معلومه .

2- مقایسه مقایسه و مقایسه ( از نوع منفیش ) هر چند برای زن و مرد زهره ولی اثرش روی مرد به مراتب بیشتره، مثلا زن قصدش اصلاح اموره ها ... ولی میاد مقایسه میکنه و میگه دم شوهر فلانی گرم واسه خانمش فلان کارو میکنه، یا آفرین به فلانی که فلان خصوصیت رو داره و از این قبیل مقایسه ها، اثری که داره مرد فکر میکنه در خوشبخت کردن خانمش شکست خورده و این یعنی به زانو درآمدن یه مرد در زندگی .

کلا اگر خواستین برای همیشه و با بالاترین سرعت از همسرتون فاصله بگیرین و واقعا از زندگی با خودتون سیرش کنین یه جوری بهش برسونید که در خوشبخت کردن شما موفق نبوده، مثلا بگید بعد از ازدواج با تو احساس بدبختی میکنم، یا کاش به فلان خواستگارم جواب مثبت میدادم خیلی از فلان لحاظ بهتر از تو بود، یا بگید تو توانایی زن داری یا مدیریت خانواده یا خوشبخت کردن یک زن رو نداری و از این قبیل حرفا که مرد رو به زانو در بیاره و ببینید که چطور زندگیتون با سرعت بسیار زیاد دچار سقوط میشه

3- برای شوهرتون مادری نکنید، هیچ وقت به چشم یه بچه ی تنبل بی اراده ی سست که نمیتونه کارای شخصیش رو انجام بده یا نیاز به مراقبت و یادآوری و تر و خشک کردن داره با همسرتون رفتار نکنید.

هر چند اولش ممکنه از این قضیه راضی باشه که شما کارای شخصیش رو ( مثل اتو کردن لباس (همیشگی، نه وقتی که سر شوهرتون شلوغه ) یا جمع کردن لباساش از زیر خونه یا مرتب کردن تخت خوابش و ... ) انجام میدید اما این حس مادری در آخر باعث میشه اون یک باره به فکر استقلال از مادرش بیفته و احساس کنه وقت زن گرفتنش رسیده! و تجدید فراش کنه!! و دوما شما که همسرش هستین ( و حتی خودش ) ببینید رابطه ی زناشویی تون تبدیل به رابطه ی مادر فرزندی شده و از لحاظ جنسی و عاطفی ازش سرد بشین و حس زنانگی شما و حس مردانگی اون خاموش بشه و خوب جلوه نکنه و مشکلات زیادی که متعاقبش میاد .

4- چشم در مردا نقش گوش در زنا رو داره و راهیه برای وصل کردنشون به یک فرد هر چند این اتصال جنبه ی جنسیش رو بیشتر نشون میده ولی بالاخره! به خودتون برسید، چه وقتی عاشقانه با هم در ارتباطین و چه وقتی که باهاش قهرین و دلتون میخواد زودتر آشتی کنید ولی نمیخواین شما پیش قدم شین! چنان به خودتون برسید و جلوش بپلکید که نتونه همچین جیگری رو بیخیال بشه!! نکته ی دیگه با رسیدن به ظاهر خودتون چشمش رو از زنای تو خیابون و تو این فضای مسموم مجازی سیر کنید، هر چند افراط در هر چیز خوب نیست و زیادی رسیدن به خود هم دیگه چشمش رو از شما سیر میکنه!

5- زن ها برای خودشون احترام قائل بشن حتما! تا مردا هم این کارو در قبال اونا انجام بدن، اینکه میگن زنی که خرج نداره ارج نداره فقط از جنبه ی مالی نیست بلکه تو هر زمینه ای زن خودشو نادیده بگیره مرد هم اونو نادیده میگیره. این که میگن مرد بیشتر جذب زنی میشه که سخت تر بدست بیاد بیجا نگفتن، نه اینکه الکی خودتونو  از دسترس خارج کنید و بی محلی کنید و ... نه، ولی برای خودتون و شخصیتتون و خانوادتون و ... در هر زمینه ای احترام قائل بشین و به مرد اجازه ندید وارد یه خط قرمزایی بشه.

مثلا اگر زن خودشو نازنازی نشون بده و مثل گلی که نیاز به توجه و مراقبت داره خودش رو تحویل بگیره و وقتی مریض میشه مثل مرد تو خودش نریزه و در کل از اول به همسرش اجازه ی نادیده گرفته شدن رو نده واقعا برای مرد هم رضایت بخشه، زنی که بار سنگین رو میده به شوهرش یا کار سخت رو به شوهرش میسپاره یا در کل احساس ضعفی از خودش بروز میده که مرد میتونه اون ضعف و نقص رو جبران کنه، چون حس مردانگی مردا تقویت میشه احترام و محبتشون به همسرشون بیشتر میشه (سعی کردم به صد زبان توضیح بدم،اگر بازم قاصر بود ببخشید)

6- از راه های رسیدن به رستگاری در رابطه با مردها!! جدای از رسیدگی به شکم مبارکشون رسیدگی به نیاز جنسیشونه و این غیر قابل انکاره و کاملا غیر قابل اغماض، هر چه زن در رابطه ی زناشویی با همسرش پایه تر، پر شور و شوق تر، با سیاست تر، فعال تر و متنوع تر، عذر میخوام بی حیاتر و شیطون تر!گرم تر و مشتاق تر و در کل عاشقانه به این رابطه با همسرش عشق ورزنده تر!! درصد موفقیتش در  به دست آوردن قلب همسرش و فتح روح همسرش بیشتره .

نه اینکه نقش بازی کنه ها! بلکه عاشقانه به این رابطه با همسرش شوق داشته باشه و واقعا تشنه و بی قرار رابطه با همسرش باشه .

راه های رسیدن به این رستگاری هم به اندازه ی تعداد تار موی سر مبارکشونه! ولی امان از سوء استفاده! به هیچ وجه نه سعی کنید از این نقطه ( ضعف ) آقایون سوء استفاده کنید و نه سعی کنید از این راه تهدیدشون کنید که نتیجه ی عکس میده

7- چیز خاص و مهم دیگه ای به ذهنم نمیرسه فعلا همینا رو خوب اجرا کنید باشد که رستگار شوید ! (که ان شاءالله حتما هم همین طوره )
فقط یه چیزی که منو اذیت میکنه ! عذر میخوام ولی عشوه شتری نیاید اصلا!! اصلا حس خوبی نداره!بهتون اگر نمیاد ادا در نیارید! سعی کنید عشوه و نازتون واقعی باشه و از شخصیت و وجود زنانه تون بجوشه نه اینکه یه چیزی خواسته باشید تحویل بدید! بذارید عمل تون و عشوه و نازتون واقعا از درون تون نشئت بگیره، اگر دیدید شرایطشو ندارید و نمیتونید عشوه بیاید بدونید تو زندگی زناشوئی تون ، همسرتون اون حس رو به شما منتقل نکرده پس با ادا در آوردن کاری درست نمیشه ولی اگر حسش بود بدونید اخلاق و رفتار و توجه اون مرد باعث شده شما به اینجا برسید که عشوه از درونتون بجوشه و اون وقته که واقعا اون حرکت به دلش میشینه ( امیدوارم گرفته باشید چی گفتم چون خودم هم به سختی متوجه چیزی که نوشتم شدم!!)

دوستان دیگه هم کمک کنم، منتظر نظرات شما خانمها و آقایون عزیز هستم

خوشبخت و پایدار باشید

"منصور وسطی"


بیشتر بخوانید ... :

چیکار کنم شوهرم بهم وابسته بشه ؟

شوهر بد اخلاقم رو عاشق خودم کردم

چکار کنم شوهرم عاشقانه تر باهام رفتار کنه ؟

در شرف عقد هستم، چه کار کنم شوهرم عاشقم بشه ؟

دعای وابستگی شدید شوهر به زن

چون شوهرم بهم وابسته است خانواده ش داغونم کردن

تسخیر قلب احساسی شوهر به منظور عاشق کردن اون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه) مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مطالب کاربران (۸۹۱ مطلب مشابه) وابسته کردن شوهر (۱۶ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)