سلام

خسته نباشید

من 22 سالمه و همسرم 28 ساله هست. هفت ماهه که زندگیه مشترک مون رو شروع کردیم. کم و کسری ای الحمدالله تو زندگیم ندارم و از همه چیِ  زندگیم راضی هستم.

فقط یه مشکل کوچیکی هست که من رو خیلی آزار میده و باعث شده که ترسو بشم. اونم اینه که همسرم همیشه کارشه که بعد از سرکار اومدن یا زمانی که بیرون میره و برمیگرده خونه ، من رو میترسونه.

حالا فرقی هم نمیکنه که من تو حال باشم و تلویزیون نگاه کنم یا تو آشپزخونه مشغول آشپزی و یا انجام کارخونه یا خواب ، من رو میترسونه. اصلا انگار عادتشه. هر چه قدر هم بهش میگم گوش نمیده.

درسته که مرد شر و شیطونیه ، ولی این کارهاش باعث اعصاب خوردیه من شده و از من یه آدم ترسو درست کرده. به نظرتون چه طور با همسرم صحبت بکنم و بگم دیگه این کار رو انجام نده که هم مؤثّر واقع بشه و هم ناراحت نشه؟

و این که آیا همه ی آقایون رفتارهاشون اول زندگی این جوره یا این که همسر من خیلی شر و شیطونه ؟

با تشکر


مرتبط:

میخوام این یه روز رو شیطون بشم اما بلد نیستم!

از شیطنت های غیر جنسی تون بگید

می خوام یه دختر شیطون و باحال و دوست داشتنی بشم

چه طور به خواستگارم نشون بدم شیطونم ؟

پسران جذب دخترانی میشن که در جمع شیطونی می کنن ؟

همسر شیطون و زبون باز می خوام



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)