یه نکته توجهم رو چند وقتیه جلب کرده . من تو بعضی از مجالس اقوام شرکت میکنم میبینم پسرا به دخترایی که تو جمع پر شور ترند و شیطونی دارن و راحت با پسر حرف میزنن توجه ببیشتری میکنن و انگار براشون جذاب تره و دوست دارن باهاش حرف بزنن تا دختری که خیلی متین و سنگین  عین خانما یه جا نشسته .
واقعا اینطوره یا من اشتباه میکنم ؟ آقایون کدام  فرد از این دو گروه بالا رو بیشتر دوست دارن ؟

 

مرتبط:

برای دختر چادری، حضور در چه مکان هایی برای جذب خواستگار مناسبه؟

در خانواده ای بزرگ شدم که میگن خودت برو شوهر پیدا کن

کجا ها برم شوهر پیدا کنم ؟

منم باید با دوست شدن شوهر پیدا کنم؟

برای جذب خواستگاران جدید، خودتون رو تغییر بدید

چطوری جذاب باشم که خواستگار جذب کنم ؟

یه دختر از چه راهی باید خواستگار مناسب جذب کنه ؟

راهکارهای موثر در جذب خواستگار

عمل زیبایی بینی و جذب خواستگاران بهتر

قانون جذب برای جذب خواستگار و همسر

چادریم ، ولی چطور خواستگاری جذب کنم که زیاد مذهبی نباشه ؟

 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)