سلام

یکی از راه حل های مواجهه با مشکلات سخت زندگی اینه که روش مواجهه به مشکلات رو تغییر بدیم ، این تغییر می تونه در نحوه ی نگرش و تغییر خودمون در برابر اون مشکل و یا نقل مکان از جایی باشه که اون مشکل وجود داره . می تونه با ترک معاشرت با یه سری افراد و یا برقراری ارتباط با افرادی جدید باشه .

آیا در بحث نداشتن خواستگار هم همیشه چنین رفتارهایی داشت ؟

تلاش برای رشد اخلاقی و معنوی؛

ممکنه خدا چند گزینه رو برای شما در نظر گرفته بودند ، اما شما همه رو رد کردید . شاید بشه این طور گفت که در حال حاضر شخصی که با شما تناسب داشته باشه وجود نداره . پس طبیعتا کسی هم سراغ شما نمیاد . 

پس برای جذب خواستگاران جدید در وهله ی اول باید برای بهتر شدن خودتون از لحاظ اخلاقی و معنوی تلاش کنید، معایبی رو که می تونید برطرف کنید تا در نهایت یه تغییراتی در شما اتفاق بیافته و افراد جدیدی با شما تناسب پیدا کنن و به خواستگاری شما بیان . 

تغییر نگرش به زندگی هم می تونه باعث جذب خواستگار بشه ؛

ممکنه دختری چند خواستگار رو به دلایل 1، 2 و 3 رد کرده باشه . طبیعتا وقتی بقیه از این موضوع خبردار بشن افرادی که مثلا قد ، شغل ، وضعیت مالی و ... اون ها با خواسته های شما فرق داره رو به شما معرفی نمی کنن ، اما کافیه شما در یک تغییر نگرش ، نظرتون نسبت به اون دلایل تغییر کنه ، مثلا انتظار داشتید فلان شغل رو داشته باشه ، اما حالا میگید اگه شغلش یه چیز دیگه هم بود موردی نداره ، قبلا می خواستید همشهری خودتون باشه اما حالا میگید از شهرهای همجوار هم اگه کسی باشه بیشتر بررسی می کنم، می گفتید مثل خودم فلان مدرک رو داشته باشه ، اما حالا میگید با مدرک پایین تر هم مشکلی ندارم و ... ، حالا اگه این تغییر نگرش ها به گوش دیگران برسه ، شما می تونید منتظر خواستگاران جدیدی باشید . 

معاشرت با افراد جدید و موجه ؛

ممکنه شما با افرادی نشست و برخاست کنید که وجهه اجتماعی خوبی ندارند ، شما که خودتون مثل اون ها نیستید ، پس خواستگارانی رو ممکنه جذب کنید مجبورید اون ها رو رد کنید ! از طرف دیگه وقتی از شما تحقیق میشه ، می بینن که با چه افرادی رفت آمد دارید ! پس ... ! اما اگه با افرادی بگردید که وجهه اجتماعی بهتری دارند طبیعتا در تحقیقاتی که از شما میشه یه طور دیگه در مورد شما نظر میدن ، و چه بسا همون افراد ، خواستگاران جدیدی رو به شما معرفی کنن .

موفق باشید

مرتبط:

برای دختر چادری، حضور در چه مکان هایی برای جذب خواستگار مناسبه؟

در خانواده ای بزرگ شدم که میگن خودت برو شوهر پیدا کن

کجا ها برم شوهر پیدا کنم ؟

منم باید با دوست شدن شوهر پیدا کنم؟

چطوری جذاب باشم که خواستگار جذب کنم ؟

یه دختر از چه راهی باید خواستگار مناسب جذب کنه ؟

راهکارهای موثر در جذب خواستگار

عمل زیبایی بینی و جذب خواستگاران بهتر

قانون جذب برای جذب خواستگار و همسر

چادریم ، ولی چطور خواستگاری جذب کنم که زیاد مذهبی نباشه ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) فرهنگ سازی (۱۲۳ مطلب مشابه) مطالب محسن نجفی (۱۴۰ مطلب مشابه)