سلام

دختری 26 ساله هستم که تحصیلات کارشناسی ارشد مهندسی خودم و به پایان رسوندم. شاغل هستم و فعلا درآمد نسبتا خوبی دارم و در حال ارتقای شغل و درآمدی هستم. شاید خیلی ها آرزوی همین درآمد الان من را داشته باشند. از نظر ظاهری و اخلاق و رفتار و ادب هم خوب هستم و در یک خانواده فرهنگی بزرگ شدم.

بنا به دلایلی که نه خیلی منطقی نه خیلی دور از ذهن دوست دارم با یک پزشک متخصص ازدواج کنم. تا سه سال پیش هر خواستگاری در زمینه پزشکی و مرتبط به این زمینه  و چند شغل دیگه کاملا رد میکردم و اصلا نمیپذیرفتم که حتی حرف بزنیم! اما از دو سال پیش جامعه پزشکی برای من جلب توجه کرد و از همون زمان تا الان دریغ از یک خواستگار پزشک یا در این حیطه !

1- اینکه بین جامعه پزشکی حضور داشته باشم یا فعال باشم و ... نمیدونم چطوری؟

2- چند وقتی هست از جاهای مختلفی میخوندم که میشه جذب کننده بود افرادی که میخوای باشی. شما طالاعاتی دارید؟

3- آدم اجتماعی هستم در عین حال خیلی پیش اومده که گفتن طوری رفتار میکنی که کسی هم حتی خوشش بیاد جرات نزدیک شدن به تو رو نداره یا فکر میکنه تو رد میکنی.

میخواستم ببینم یعنی چطوری باید بود که آقایون به راحتی بتونند پیشنهادات شون رو مطرح کنند و جاذب باشی ؟

ممنون بابت وقتی که میذارین.


مرتبط:

برای دختر چادری، حضور در چه مکان هایی برای جذب خواستگار مناسبه؟

در خانواده ای بزرگ شدم که میگن خودت برو شوهر پیدا کن

کجا ها برم شوهر پیدا کنم ؟

منم باید با دوست شدن شوهر پیدا کنم؟

برای جذب خواستگاران جدید، خودتون رو تغییر بدید

یه دختر از چه راهی باید خواستگار مناسب جذب کنه ؟

راهکارهای موثر در جذب خواستگار

عمل زیبایی بینی و جذب خواستگاران بهتر

قانون جذب برای جذب خواستگار و همسر

چادریم ، ولی چطور خواستگاری جذب کنم که زیاد مذهبی نباشه ؟


مرتبط با ویژگی های جذابیت دهنده به خانم ها:

فلان دختر جذابه یعنی چی؟

چه فرقی بین دختر خوشگل و دختر جذاب هست؟

دختر جوان و زیبایی هستم ولی صفت جذابیت رو ندارم

یه خانم محجبه بدون آرایش هیچ جذابیت جنسی نداره؟

بیایید جذاب باشیم

یه دختر احساساتی و عاطفی برای آقایون جذابیت داره یا نه؟

در انتخاب همسر به دنبال جذابیت باشید

چه چیزی دختران رو جذاب نشون میده؟

دخترهایی که سابقه دوستی دارند جذاب تر هستند؟!

راه های جذاب شدن دختران

به همدیگه توی جذاب تر شدن مون کمک کنیم

بیرون بودن موهای جلوی سر خانمها، باعث جذابیت شون میشه؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
جذب خواستگار دلخواه (۱۲۵ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)