سلام دوستان

من یک سوال برام پیش اومده که چند وقته ذهنم رو درگیر کرده ، چه چیزی دختران رو جذاب نشون می ده؟

منطورم از نظر ظاهری هست مثلا من به شخصه دخترانی که چهره ی معصومی دارند و آرایش های ملایمی دارند و یا کسایی که ابروهاشون رو برنداشتند خیلی بیشتر دوست دارم چون یه حس آرامش به من میده البته من خودم دخترم حالا می خوام بدونم که دیگران هم همین طور هستند ؟ جذب دخترانی میشن که یک نوع آرامش در چهره شون هست؟ آیا اون معصومیت دختران نیست که اونا رو جذاب میکنه ؟

مرتبط با ویژگی های جذابیت دهنده به خانم ها:

فلان دختر جذابه یعنی چی؟

چه فرقی بین دختر خوشگل و دختر جذاب هست؟

دختر جوان و زیبایی هستم ولی صفت جذابیت رو ندارم

یه خانم محجبه بدون آرایش هیچ جذابیت جنسی نداره؟

بیایید جذاب باشیم

یه دختر احساساتی و عاطفی برای آقایون جذابیت داره یا نه؟

در انتخاب همسر به دنبال جذابیت باشید

چطوری جذاب باشم که خواستگار جذب کنم؟

دخترهایی که سابقه دوستی دارند جذاب تر هستند؟!

راه های جذاب شدن دختران

به همدیگه توی جذاب تر شدن مون کمک کنیم

بیرون بودن موهای جلوی سر خانمها، باعث جذابیت شون میشه؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)