سلام به همگی

مدتیه که بحث میشه چرا دخترهایی که دوست پسر داشتند خیلی راحت ازدواج میکنند و دخترهایی که اهل دوست پسر نبودن موفق نشدن .

به عنوان یه پسر عرض میکنم:

دخترهایی که تجربه دوستی با جنس مخالف رو دارن یاد میگیرن چطوری با پسر صحبت کنند، دلبری کنند، طناز باشند و خلاصه اینکه پسرا هم جذب همین دخترا میشن. این یه واقعیت و خودتون دارید میبینید.

برای یه پسر چنین دخترهایی جذاب تر هستند تا دخترهایی که تا حالا با هیچ پسری در رابطه نبودن. چون همچین دخترایی نحوه ارتباط با جنس مخالف رو نمیدونن. جدا از اینکه یه سری پسر که فقط تو این سایت هستند عنوان میکنند برای ما دختری جذابه که تا حالا با هیچ پسری در ارتباط نبوده و فقط شعار میدن در حالیکه واقعیت جامعه داره نشون میده همچین دخترهایی جذاب نیستند. واقعیت همینه حالا شما استدلال بیارید که نه .

در نهایت میخوام بگم:

برای دخترها، رابطه با جنس مخالف اگه در چارچوب باشه نه تنها بد نیست بلکه میتونه شناخت خوبی از دنیای جنس مخالف بده. منظورم از رابطه دوست اجتماعی بودنه در چارچوب اخلاقیات نه دوست دختر بودن.

نظر موافقان و مخالفان ؟


پاسخ :

سلام

قبل از هر چیز به یه تناقض در گفته هاتون اشاره می کنم ؛
گفتید که ؛
دخترهایی که تجربه دوستی با جنس مخالف رو دارن یاد میگیرن چطوری با پسر صحبت کنند، دلبری کنند، طناز باشند و ... .
اما در پایان گفتید ؛
" منظورم از رابطه دوست اجتماعی بودنه در چارچوب اخلاقیات نه دوست دختر بودن. "
بر فرض محال اگه قبول کنیم که چیزی به نام دوست اجتماعی وجود داشته باشه ، این سوال مطرح میشه که آیا دوست اجتماعی دلبری و طنازی می کنه ؟!

اما این که دختران دوست پسر دار راحت تر ازدواج می کنند یا نه ، آماری در این زمینه وجود نداره ، بله ممکنه اطراف شما این طور باشه و لی این نمی تونه عمومیت داشته باشه ، عده ی زیادی از پسران هستند که ترجیح میدن همسر آینده شون هیچ سابقه ی دوستی نداشته باشه . نمونه ش همین پسرانی هستند که شما اون ها رو متهم به شعار دادن کردید .
 اما دلیل شما برای ازدواج راحت دختران دوست پسر دار نمی تونه درست باشه .

شما گفتید که :
" دخترهایی که تجربه دوستی با جنس مخالف رو دارن یاد میگیرن چطوری با پسر صحبت کنند "

حرف شما تا حدودی می تونه درست باشه ولی این روش به کار کسانی میاد که " می خوان فقط ازدواج کنن " و به مسائل بعد از ازدواج چندان توجهی ندارند . یعنی فقط به دنبال زن گرفتن هستند ، نه دنبال یک مادر برای بچه هاشون ، نه یه عروس برای خانواده شون ، نه یه همراه برای  رسیدن به اهداف والای ازدواج . بنابراین ممکنه یه دختر بتونه با طنازی و ... به راحتی ازدواج کنه ، ولی بعد از ازدواج وقتی ویژگی های منحصر به فرد یک مرد یا زن نمود پیدا میکنه ، به مشکل بر می خورند . چون اون چیزی که ازدواج رو با دوام می کنه ظاهر خوشگل نیست . وقتی دو طرف اختلافات شون ظهور پیدا کرد ، نه زن حال طنازی داره و نه مرد می تونه پذیرای طنازی اون ها باشه .

برای فهم این موضوع سری به دادگاه های خانواده بزنید !

بنابراین ممکنه شما ببینید دختری که سابقه ی چندین دوستی رو داره با یه پسر به ظاهر پولدار و خوشتیپ به راحتی ازدواج کرد و این موضوع باعث تعجب شما بشه ، که چطور اون پسر چنین دختری رو پذیرفت ؟!

به نظر بنده اتفاق عجیبی نیافتاده ، دو نفر که شبیه به هم هستند با هم ازدواج کردند ، همین ! اون پسر یه سری معیارها برای ازدواج داشته که اون ها رو در وجود این دختر دیده و نظرش جلب شده . نمیشه انتظار داشت که چنین پسرانی به خواستگاری دخترانی برن که سابقه ی دوستی ندارند و وارد این ماجراها نشدند . چه بسا چنین پسرانی اصلا مورد قبول دخترانی که سابقه ی دوستی ندارند قرار نگیرند .

هر کس برای ازدواج اهدافی داره  و از زندگی زناشویی انتظارات مختص به خودش رو داره ، یکی هدفش اینه که با یه دختر مثلا بد حجاب و ... ازدواج کنه و بعدش بگه آهای ملت ، خانم منو ببینید ، دل تون بسوزه !!!

یکی دیگه از این که کنار یه خانم محجبه قدم بزنه ، احساس افتخار می کنه . هر کس از زندگی یه چیزی می خواد .

بنابراین نمیشه گفت پس دختران مذهبی هم برای این که راحت تر ازدواج کنن بریزن تو خیابون و کشف حجاب کنن و ... ، اونم به خاطر این که ازدواج کنن ! ، چون در این صورت باید کلا دیدگاه شون رو به زندگی ، عقاید مذهبی و ... تغییر بدن . صرف این که بگن فلانی ازدواج کرد ارزش اینو نداره که آدم پا روی اعتقاداتش بذاره . از طرف دیگه طبیعی هستش که اگه چنین کاری بکنن موقعیت ازدواج با پسرانی که مثل خودشون هستند رو از دست میدن .

البته ممکنه تعدادی از اون پسران که با دختران دوست پسر دار ازدواج می کنن ، ظاهر مذهبی هم داشته باشند و یا از خانواده های به ظاهر مذهبی باشند ولی در افکارشون دوستی با جنس مخالف قباحت نداره ، ظاهر و نحوه ی رفتار همسرشون چندان براشون مهم نیست . بنابراین این جا هم اتفاق عجیبی نیافتاده ، این پسران به ظاهر مذهبی از ویژگی های یه دختر دوست پسر دار خوش شون اومده . حالا بعدش چه اتفاقی در زندگی اون ها با این همه تناقض رخ خواهد داد حدس زدنش سخت نیست .

طبیعی هستش که از نظر پسرانی که دختران دوست پسر دار جذاب هستند  ، دختران سنگین و دخترانی که تن به دوستی با جنس مخالف نمیدن ، جذاب نیستند . از این طرف هم اگه نگاه کنیم اون پسران از نظر این دختران هم جذابیت ندارند .

شاید الان بهترین زمان برای بیان یکی از دلایل قبول مهریه بالا از جانب پسران باشه ! چرا بعضی از پسران مهریه های نجومی قبول می کنن ؟!

یکی از دلایلش اینه که اون ها عاشق طنازی های دختر در خیابان ، عاشق چهره های آرایش کرده ، عاشق بدن های محصور شده در مانتو های کوتاه و تنگ و ... شدند . به نظر شما چنین پسرانی می تونن مهریه بالا قبول نکنن ؟!

نتیجه گیری این که ؛

دختران دوست پسر دار برای پسرانی مثل خودشون جذاب هستند نه همه ی پسران . البته اگه بحث ازدواج مطرح باشه !

موفق باشید


مرتبط:

چطوری باید برای ازدواج با یه دختر وارد دوران آشنایی بشم؟

چه جوری دختری پیدا کنم که مهربون باشه

چه جور میشه دختر خوب پیدا کرد؟

از کجا دختر مناسب برای ازدواج پیدا کنم ؟

چطوری یک دختر واقعا مومن پیدا کنم؟

نحوه پیدا کردن یک دختر خوب برای ازدواج

دوستی به قصد ازدواج با اطلاع خانواده

نمک روی زخم ما دخترها و پسرهای توبه کرده نپاشید

چند سوال راجع به دوستی قبل ازدواج یا حتی نامزدی

 عوارض ازدواج های بر پایه دوستی چیه ؟

دوستی به قصد ازدواج چه تعریفی داره؟

نظر شما در مورد دوستی سالم تا زمان ازدواج

از دوست پسرم خواستم بیاد خواستگاری ولی ...

با یه پسر دوست هستم ولی یه خواستگار بهتر برام اومده

ازدواج کردم ولی هنوز تو فکر دوست پسرمم

کسی که چندین رابطه رو تجربه کرده مناسب ازدواج نیست

به 11 دلیل دوستی های قبل از ازدواج ممنوع


مرتبط با ویژگی های جذابیت دهنده به خانم ها:

فلان دختر جذابه یعنی چی؟

چه فرقی بین دختر خوشگل و دختر جذاب هست؟

دختر جوان و زیبایی هستم ولی صفت جذابیت رو ندارم

یه خانم محجبه بدون آرایش هیچ جذابیت جنسی نداره؟

بیایید جذاب باشیم

یه دختر احساساتی و عاطفی برای آقایون جذابیت داره یا نه؟

در انتخاب همسر به دنبال جذابیت باشید

چه چیزی دختران رو جذاب نشون میده؟

چطوری جذاب باشم که خواستگار جذب کنم؟

دخترهایی که سابقه دوستی دارند جذاب تر هستند؟!

راه های جذاب شدن دختران

به همدیگه توی جذاب تر شدن مون کمک کنیم

بیرون بودن موهای جلوی سر خانمها، باعث جذابیت شون میشه؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) دوستی به قصد ازدواج (۱۲۵ مطلب مشابه) قبل از ازدواج لازم است بدانید (۲۹۶ مطلب مشابه) دوستی با جنس مخالف (۱۳۰ مطلب مشابه)