سلام به همه اعضای خانواده برتر

ازدواج هایی که به روش غیر سنتی انجام میشن‌ (به قول خودمون دختر پسر همدیگه رو پیدا میکنن عاشق هم میشن و یه مدت حالا یا کوتاه یا طولانی با هم میگذرونن و بعد ازدواج میکنن) شاید یه سری نکات مثبت داشته باشن مثلا این که شاید آشنایی بیشتر از سنتی باشه ولی کنارش مسلما یه سری نکات و پیامد های منفی هم خواهد داشت. 

هدفم از گذاشتن این پست این بود که کمی درباره ی عوارض این جور ازدواج ها صحبت کنیم و اون رو با ازدواج سنتی مقایسه کنیم. مثلا به نظر خودم زوجی که به این طریق ازدواج میکنن یه مدت بعد ممکنه شوهر شروع کنه به شک کردن به زنش و بگه تو که با من ارتباط داشتی من از کجا بدونم الان با مرد دیگه ای ارتباط نداری؟ یا این که در مورد شخصیتش واقعا فیلم بازی کرده باشه. یا این که بعد ازدواج دل همو بزنن یا خونواده ها همدیگه رو نپسندن و ... .

و این که ممنون میشم کسایی که به این روش یا به روش سنتی ازدواج کردن یه ارزیابی کلی از زندگی و ارتباط با همسر بعد ازدواجشون بنویسن.

ممنون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
دوستی به قصد ازدواج (۱۲۵ مطلب مشابه) ازدواج سنتی (۲۹ مطلب مشابه) ازدواج غیر سنتی (۲۹ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)