سلام

همه خوب میدونیم در شرایط حال حاضر جامعه ما ازدواج واسه پسر تا سن 26 27 سالگی مقدور نیست چون وضع مالی خوبی وجود نداره . و اگر از روی نیاز و به قول معروف خدا بزرگه رفت جلو و ازدواج کرد قطعا اشتباهه و زندگی بدون پول بر به مشکل میخوره پس آپشن ازدواج در سن کم و با امکانات کم خط میخوره و راجبش نظر ندین و بحث نکنید .

حالا من چند تا سوال دارم  سوال دارم میگم و شما با احترام نظرتون رو بگید ، ایده من اینه که پسر دختر آشنا بشن ، با هم ارتباط داشته باشن، چند سال به صورت سالم و اگر دیدن با هم مشکلی ندارن و هم رو رو دوست دارن بعد چند سال که پسر به شرایط ازدواج رسید بره خواستگاری ... ، نظرم دوستیه ؟ بله دقیقا دوستی سالم تا زمان ازدواج بدون رابطه جنسی .... نظرتون؟

سوالم ...

پسری 21 ساله رو تصور کنید که در حال درس خوندنه و همون طور که گفتم شرایط ازدواج نداره که از این مورد ها خیلی تو جامعه داریم یه فاکتور هایی تو ذهنش داره برای جنس مخالفش ... حالا یه روز یه دختر خانومی رو میبینه توی خیابون که ویژگی های ظاهریش مثل پوشش قیافه مورد پسندشه حالا میخواد ببینه از لحاظ اخلاقی و چیز های اصلی تر همونه که میخواد هست یا نه ... حالا من ایده شماره رو مطرح کردم واسه آشنایی که خب به بن بست خورد و با نظرات منفی مواجه شد . آپشن خواستگاری هم که ابدا وجود نداره پس باید چیکار کرد؟

حتما میخواد بگید دنبال راهی هستی باهاش ارتباط برقرار کنی و همون آشنایی .... بله دقیقا ولی به صورت محترمانه که ظاهر بدی نداشته باشه که نشون بده قصد پسره بده ، لطفا نگید خواستگاری که این گزینه ابدا واسه خیلی از پسرا تا چندین سال دیگه وجود نداره .


مرتبط:

چطوری باید برای ازدواج با یه دختر وارد دوران آشنایی بشم؟

چه جوری دختری پیدا کنم که مهربون باشه

چه جور میشه دختر خوب پیدا کرد؟

از کجا دختر مناسب برای ازدواج پیدا کنم ؟

چطوری یک دختر واقعا مومن پیدا کنم؟

نحوه پیدا کردن یک دختر خوب برای ازدواج

دوستی به قصد ازدواج با اطلاع خانواده

دخترهایی که سابقه دوستی دارند جذاب تر هستند ؟!

نمک روی زخم ما دخترها و پسرهای توبه کرده نپاشید

چند سوال راجع به دوستی قبل ازدواج یا حتی نامزدی

 عوارض ازدواج های بر پایه دوستی چیه ؟

دوستی به قصد ازدواج چه تعریفی داره؟

از دوست پسرم خواستم بیاد خواستگاری ولی ...

با یه پسر دوست هستم ولی یه خواستگار بهتر برام اومده

ازدواج کردم ولی هنوز تو فکر دوست پسرمم

کسی که چندین رابطه رو تجربه کرده مناسب ازدواج نیست

به 11 دلیل دوستی های قبل از ازدواج ممنوع


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) دوستی به قصد ازدواج (۱۲۵ مطلب مشابه) دوستی با جنس مخالف (۱۳۰ مطلب مشابه)