بیایید بیشتر با علاقمندی های رفتاری جنس مخالف مون آشنا بشیم؛ 

گاهی دل مون می خواد در نظر جنس مخالف مون جذاب به نظر بیایم، امّا نمی دونیم واقعاً چطور باید این کار رو انجام بدیم، در واقع شناخت کافی از طرز تفکرات و علاقمندی های رفتاری جنس مخالف مون نداریم و سعی می کنیم طبق اون چیزی که خودمون از علایق جنس مخالف دستگیرمون شده پیش بریم و بیشتر مواقع متوجه میشیم که سوتی دادیم. 

ببینید یه سری اصول وجود داره که میشه گفت تقریباً درباره همه، با همه جور سلیقه‌ای صدق می کنه، مثلاً درباره ما دخترها یه سری اخلاق و رفتارها وجود دارن که اگه یه پسری اون اخلاق و رفتارها رو جلوی ما نشون بده صرف نظر از ظاهر و قیافه ش به نظرمون جذاب میاد، من تا جایی که الآن تو ذهنم باشه براتون لیستش می‌کنم.

1. شوخ طبع بودن؛ 

اگه یه پسر شوخ طبع باشه (البته منظور لوده بازی نیست، شوخ طبع و با نمک بودن یه چیز ذاتیه)، در عین حال که ادب رو هم رعایت بکنه فکر می‌کنم از نظر همه دخترها جذاب به نظر میاد. 

2. رعایت رفتار محترمانه با خانم‌ها؛ 

اگه یه پسری موقع حرف زدن با یه دختر یا یه خانم مودب تر و کمی رسمی‌تر و با ملایمت بیشتری نسبت به وقتی باشه که با یه پسر یا آقا حرف می زنه خیلی روی شخصیت و جذابیت اون پسر در نظر دخترها تاثیر داره. 

3. مهربون و خوش اخلاق بودن هم که دیگه نیازی به اشاره نداره

4. سر به زیر و دست نیافتنی بودن؛  

سر به زیر بودن یه پسر و اینکه هر روز با یه دختر نباشه هم یکی دیگه از جذابیت‌های پسرهاست، که نشون دهنده غرور و اعتماد به نفس اونه، ما دخترها عاشق این هستیم که قلب یه پسر رو که تا حالا دم به تله هیچ دختری نداده بدزدیم وگرنه پسری که هر روز با یه دختره خیلی دم دستی به نظر میاد و جذابیتم نداره در یک کلام بگم پسر باید تا حدودی دست نیافتنی به نظر بیاد.

5. نترس بودن؛  

نترس بودن یه پسر برای یه دختر خیلی جذابیت بزرگی محسوب میشه، چون دخترها معمولاً از یه چیزهایی مثل سوسک و حشرات می ترسن، یا گاهی شجاعت شون توی شرایط خطرناک در مقایسه با پسرها کمتره و اینکه این جور وقت‌ها یه پسر بهشون حس امنیت بده خیلی به نظرشون جذابه.

6. همین طور قدرت بدنی یه پسر هم جزء جذابیت هاش به حساب میاد 

7. پر تلاش بودن و جربزه داشتن؛ 

این هم خیلی مهمه که پسر جربزه از خودش نشون بده، مثلاً اگه بفهمیم یه پسری (حالا فرقی نداره نیاز مالی داشته یا نه) رو پای خودشه و خرج خودش رو خودش در میاره و از باباش پول تو جیبی نمی گیره خیلی تو دیدمون نسبت به اون پسر تاثیر مثبت داره، اگه خرج کل خانواده ش هم روی دوش اون باشه که دیگه مردیه برای خودش، البته جربزه داشتن یه چیز کلیه ها فقط مال وقتی نیست که طرف قراره پول در بیاره.

8. اهمیت دادن به تمیز و مرتب بودن ظاهر؛  

نمی گم لباس این جوری یا اون جوری بپوشه چون هدفم جذابیت ظاهری نیست، میگم حتی اگه کل سال رو یه دست لباس می پوشه هم هیچ اشکالی نداره، فقط اون لباسش رو حداقل سه روز یه بار بشوره و اوتو کنه، کفش هاش رو مخصوصاً تمیز و مرتب نگه داره، خوب تمیزی آدم از شخصیتشه.

درباره تمیزی خودشون هم که دیگه خودتون بهتر می دونید پسرها معمولاً دیدم که رعایت می کنن موی مرتب و شونه زده و کوتاه، آها خوب شد یادم اومد، بعضی از ما دخترها موی بلندم برای یه پسر اصلاً دوست نداریم بذار این رو یه مورد جداگانه بزنم که به عمق فاجعه پی ببرید! 

9.موی کوتاه مردونه نه بلند مثه دخترها

اینها فعلاً چیزهایی بودن که الآن یادم بود، اگه باز چیز مهمی یادم اومد تو قسمت نظرات میگم. 

خوب دخترها اگه چیزی رو جا انداختم لطفاً اضافه کنید یا اگه موردی رو گفتم که از نظر شما جزء جذابیت برای اکثر دخترها نیست لطفاً اصلاحش کنید و مواردی که از نظر خودتون و نه لزوماً همه دخترها جزء جذابیت پسرها محسوب میشه هم بگین، فقط ذکر کنید که این مورد فقط از نظر من مهمه و ممکنه از نظر بقیه جذابیت به حساب نیاد، مثلاً من به شخصه از نماز خوندن یه پسر خوشم میاد و اگه پسری رو در حین نماز خوندن ببینم جذابیتش برام خیلی بیشتر میشه، خوب طبیعتاً ممکنه همه دخترها مثل من فکر نکنن 

حالا آقا پسرها نوبت شماست که به ما دخترها کمک کنید تا بهتر علایق رفتاری تون رو بشناسیم باز هم تاکید می‌کنم مواردی که می دونید در مورد همه پسرها صدق می کنه رو بگید که یه جذابیت عمومی محسوب میشه و مواردی که صرفاً نظر خودتونه جداگانه بیان کنید تا ما بهتر متوجه بشیم که چه اخلاقیات و رفتارهایی به طور کلی مورد پسند شما پسرهاست

اگه جذابیت‌های ظاهری مثل نوع لباس پوشیدن رو هم بهش اشاره کنید بد نیست ولی در کل هدفم از این پست اینه که صرف نظر از توجه به ظاهر جنس مخالف درباره جذابیت‌های شخصیتی و رفتاری که همین جوریش هم می تونه جلب نظر کنه حرف و تبادل نظر کنیم

*لطفاً بیاید خیلی دوستانه به همدیگه توی جذاب‌تر شدن مون کمک کنیم، خواهشاً فقط علایق رو بیان کنید و از پرداختن به عیب و ایرادات بقیه صرف نظر کنید، البته اگه بتونید با ملایمت و حس دوستانه درباره ایرادات تذکر بدید که چه بهتره، امّا اگه فکر می‌کنید ممکنه به بقیه بر بخوره لطفاً از خیرش بگذرید.



مرتبط:

بدترین رفتاری که از جانب جنس مونث اعصاب تون رو خورد میکنه چیه؟

بدترین رفتاری که از جانب جنس مذکر اعصاب تون رو خورد میکنه چیه؟


مرتبط با ویژگی های جذابیت دهنده به خانم ها:

فلان دختر جذابه یعنی چی؟

چه فرقی بین دختر خوشگل و دختر جذاب هست؟

دختر جوان و زیبایی هستم ولی صفت جذابیت رو ندارم

یه خانم محجبه بدون آرایش هیچ جذابیت جنسی نداره؟

بیایید جذاب باشیم

یه دختر احساساتی و عاطفی برای آقایون جذابیت داره یا نه؟

در انتخاب همسر به دنبال جذابیت باشید

چه چیزی دختران رو جذاب نشون میده؟

چطوری جذاب باشم که خواستگار جذب کنم؟

دخترهایی که سابقه دوستی دارند جذاب تر هستند؟!

راه های جذاب شدن دختران

بیرون بودن موهای جلوی سر خانمها، باعث جذابیت شون میشه؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه) روابط اجتماعی دختران (۲۶۴ مطلب مشابه) روش های اجتماعی تر آقایان (۱۰۵ مطلب مشابه) تقویت روابط اجتماعی (۸۶ مطلب مشابه)