سلام

این همه میگن دوستی بین دختر و پسر خوب نیست و این حرف ها، ولی باور کنید همین چند روزه دو سه مورد از پسر دختر های فامیل مون ازدواج کردن همشون هم با دوستان شون ازدواج کردن ...

این آخری که پسرش با دوست دخترش ازدواج کرده اومده بوده به مامانم گفته بفرما دختر به این میگن که تونسته مخ پسرم رو بزنه و یعنی این قدر دختر خوبی بوده که پسرم جذبش شده و غیره. 

حالا من که خونواده مذهبی ای دارم (البته فامیلامون هم یه کم مذهبی هستن ولی حالا این روشی که تو فامیل جا افتاده) و تا حالا با هیچ پسری دوست نشدم و حتی صحبت نکردم باید این جوری برای خودم شوهر پیدا کنم؟


پاسخ :

سلام

مگه هدف فقط ازدواج کردنه ؟! اگه این بود منم بهتون می گفتم هر طور که می تونید ، مخ یه پسر رو بزنید و باهاش ازدواج کنید .

ازدواج شروع یک سفر طولانی و ذاتا سخت هستش . اگه قصدتون اینه که فقط یک سفر رو شروع کنید ، همون کار دخترای فامیل تون رو بکنید . 

نمی خوام بگم منتظر باشید و ببینید که زندگی اونا به کجا ختم میشه . انشاءالله خوشبخت بشن . ولی یه نگاهی به آمار طلاق ها اگه بندازید به درستی کار اونا شک می کنید . 

قبلا 11 دلیل برای دوری از دوستی های قبل از ازدواج در وبلاگ قرار دادیم . اونا رو مطالعه کنید . اگه اصلا ازدواج نکنید بهتر از اینه که بعد از دو سه سال مهر مطلقه روی پیشونیتون بخوره . 

موفق باشید

مرتبط:

برای دختر چادری، حضور در چه مکان هایی برای جذب خواستگار مناسبه؟

در خانواده ای بزرگ شدم که میگن خودت برو شوهر پیدا کن

کجا ها برم شوهر پیدا کنم ؟

برای جذب خواستگاران جدید، خودتون رو تغییر بدید

چطوری جذاب باشم که خواستگار جذب کنم ؟

یه دختر از چه راهی باید خواستگار مناسب جذب کنه ؟

راهکارهای موثر در جذب خواستگار

عمل زیبایی بینی و جذب خواستگاران بهتر

قانون جذب برای جذب خواستگار و همسر

چادریم ، ولی چطور خواستگاری جذب کنم که زیاد مذهبی نباشه ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)