سلام خدمت همه خانواده برتری ها

من یه دختر 29 ساله هستم که دوست دارم آزاد فکر کنم و برای خودم زندگی کنم ولی متاسفانه همیشه خانواده م مجبورم میکنن به کاری که خودشون دوست دارن.

پوششم چادره ولی اصلا دوسش ندارم خیلی هم صحبت کردم که من بدون چادر هم میتونم حجابم رو داشته باشم ولی میگن نه.

خانوادم مذهبی هستن ولی خیلی کم ولی روی چادر خیلی بابام مقیده واقعا نمیدونم چکار کنم تا حالا هم به خاطره همین موضوع ازدواج نکردم چون کسی که پا پیش میذاره میگه چادری میخوام و کسی هم که چادری میخواد مذهبیه زیاد .

چکار کنم که به بقیه بفهمونم درسته تو این خانوادم ولی من افکار خودم رو دارم خسته شدم از این موضوع .

مرتبط:

برای دختر چادری، حضور در چه مکان هایی برای جذب خواستگار مناسبه؟

در خانواده ای بزرگ شدم که میگن خودت برو شوهر پیدا کن

کجا ها برم شوهر پیدا کنم ؟

منم باید با دوست شدن شوهر پیدا کنم؟

برای جذب خواستگاران جدید، خودتون رو تغییر بدید

چطوری جذاب باشم که خواستگار جذب کنم ؟

یه دختر از چه راهی باید خواستگار مناسب جذب کنه ؟

راهکارهای موثر در جذب خواستگار

عمل زیبایی بینی و جذب خواستگاران بهتر

قانون جذب برای جذب خواستگار و همسر



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مسائل خانم های چادری (۱۱۸ مطلب مشابه)