سلام

من پست های مربوط به شیطنت رو دیدم ولی همشون خیلی از روی توهم و شوخی های مسخره و خطرناک بود یعنی جدی بحث نشده بود
من یه سوالی از آقایونی که میگن میخوان همسر آینده شون شیطون باشه دارم میشه توضیح بدین شیطونی به چه کار هایی میگین ؟
در ضمن شخصیت من بیرون آروم و متینه ولی تو خونه و دوستام شوخ و شیطون چه طور به خواستگارم نشون بدم شیطونم در حالیکه تو رابطه با نامحرم مرتکب گناه نشم ؟

خب من خودم شیطنت دارم ولی شیطنتای من بل داداشام که بین هم جنساشون دارن خیلی فرق داره یعنی اینکه پا بندازه جلوی طرف یا تا مرز سکته بترسونه طرف رو یا بدتر و....
من دخترم اصلا نمی تونم اسم همچین رفتاری رو بذارم شوخی و شیطنت آخه اسیب میزنه به طرف مقابل شوخیای خودم در حد کشف "محموله های قاقالیلی پنهان در کیف دوستای خیلی صمیمیم و برادرام هستن که بعدا میان میبینن فقط جسد قاقالیلی ها سر جاشه و آب پاشی و .....


مرتبط:

میخوام این یه روز رو شیطون بشم اما بلد نیستم!

شیطنت های شوهرم از من یه آدم ترسو درست کرده

از شیطنت های غیر جنسی تون بگید

می خوام یه دختر شیطون و باحال و دوست داشتنی بشم

پسران جذب دخترانی میشن که در جمع شیطونی می کنن ؟

همسر شیطون و زبون باز می خوام


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)