سلام
بی مقدمه برم سر اصل مطلب.....

4 تا خواهریم و من فرزند آخر خونوادم. 23 سالمه و با بقیه خواهرام یک سال در میون فاصله دارم. همگی مجرد و همگی تحصیل کرده، با وجود شرایط بد اقتصادی که داشتیم.

خدا رو شکر همه مون دختران بسازی هستیم و از نظر چهره هم متوسط رو به بالا هستیم. خانواده مقید و مذهبی هم داریم البته پدرم دو ساله که مریض شده و افتاده گوشه خونه. به من بگین که چیکار کنیم که خواستگار بیاد برامون ؟

آخه من که دلم نمیخواد بی حجاب و بی بند و بار برم تو خیابون باید چیکار کنم؟ از خدا میپرسم خدا جون کی قراره نوبت من بشه پس؟  3 نفر جلوتر از خودم هستن که دغدغه خاصی برای ازدواج ندارن، و به راحتی میگن دلمون میخواد همینطوری باشیم، من چه گناهی کردم؟

آخه این مسئولای مملکت ما دارن چه کار مفیدی برا 11 میلیون جوون مجرد و در آستانه این ازدواج میکنن که اینا امیدوار بشن به آینده؟

آخه تا کی دعا کنم؟ تا کی خودمو حفظ کنم . به تازگی سر یک مصاحبه ی یک شرکت معتبر رفتم، مصاحبه کننده بسیار صریح و رک با حالتی که روش نمیشد بگه گفت : محیط کار ما جوریه که چادر براتون سخته و بهتره که چادرتون رو بردارین!!!

اینم از اوضاع کار مملکت، به چه زبونی بگم دلم میخواد ازدواج کنم و یک زندگی جدید با کلی برنامه و هیجان جدید رو شروع کنم؟

یکی به من جواب بده ، ببخشید خیییلی دلم پر بود.

دوستدار همه تون:
بهنوش


مرتبط:

برای دختر چادری، حضور در چه مکان هایی برای جذب خواستگار مناسبه؟

در خانواده ای بزرگ شدم که میگن خودت برو شوهر پیدا کن

کجا ها برم شوهر پیدا کنم ؟

منم باید با دوست شدن شوهر پیدا کنم؟

برای جذب خواستگاران جدید، خودتون رو تغییر بدید

چطوری جذاب باشم که خواستگار جذب کنم ؟

یه دختر از چه راهی باید خواستگار مناسب جذب کنه ؟

راهکارهای موثر در جذب خواستگار

عمل زیبایی بینی و جذب خواستگاران بهتر

قانون جذب برای جذب خواستگار و همسر

چادریم ، ولی چطور خواستگاری جذب کنم که زیاد مذهبی نباشه ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
نداشتن خواستگار مناسب (۸۱ مطلب مشابه)