سلام

من خانمی 25 ساله و ساکن تهران هستم و شوهرم 26 ساله هستند و ما نزدیک دو سال هست که ازدواج کردیم می خواستم درباره مشکل خودم از شما راهنمایی بخوام

مشکل اساسی من در زندگیم شکاکی بیش از حد من  نسبت به شوهرمه از اونجایی که شوهرم فرد خیلی زیبایی هستش هم از نظر چهره هم از نظر اندامی ، همیشه این ترسو دارم که نکنه یک موقع پای زن دیگه ای به زندگیم باز بشه هر کاری هم می کنم نمی تونم این فکرو از خودم بیرون کنم.

البته تا حالا خطایی از شوهرم ندیدم مثلا پسورد گوشیش تاریخ تولد منه و خیلی کم پیش میاد به کسی اس ام اس بده ولی هیچ کدوم از اینا ترس منو کم نکردش نمی تونم به ترسم غلبه کنم مثلا همین ترسم و پیگیر بودنم باعث شد که با شوهرم نزدیک یک ماه قهر باشیم تقریبا دو ماه پیش یک خانمی به گوشی شوهرم زنگ زد و قصدش مزاحمت بود ولی من خیلی ناراحت شدم و شوهرمو مقصر دونستم شوهرمم گوشیشو کوبوند به دیوار به لج من یک ماه گوشی دستش نگرفت و تو اون یک ماه جاشو از من جدا کرد و تو سالن می خوابید تازه چند وقتی هست که آشتی کردیم شوهرم از من شکایت می کنه و میگه شکاکیتت باعث میشه من احساس هیچ بودن بکنم و علاقه ام نسبت بهت کم بشه .

من قبل از اون هم مدام گوشیشو بررسی می کردم میدونم مشکل از خودمه شکاکیتم باعث شد نزدیک یک ماه منو شوهرم با هم قهر باشیم و نه تنها رابطه جنسی بلکه یک بوسیدن خشک و خالی هم نداشته باشیم البته اینم اضافه کنم که منو شوهرم زندگی خیلی و خوب و رمانتیکی داریم هر موقع از سرکار بیاد میرم و میبوسمش و اونم همین طور و شکاکیتم به خاطر علاقه شدیدیه که بهش دارم .

دوست ندارم حتی لحظه ای با زن دیگه ای هم کلام بشه دوست دارم فقط مال خودم باشه خودشم این اطمینان و به من میده که هیچوقت سراغ کس دیگه ای نمیره و تنها زن زندگیش منم ولی این حس درون من یک بیماری شده موندم چجوری این حس و از بین ببرم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)