سلام
نزدیک به سه ساله که ازدواج کردیم و منو شوهرم هر دو فعلا قصد نداریم بچه دار شیم البته بیشتر تصمیم دست شوهرمه, یعنی من سپردم دست اون هر وقت اون خواست, خدا رو شکر روابطمونم خیلی خوبه و یجورایی زن و شوهر فانتزی هستیم و از کوچیکترین کارا تو زندگیمون لذت میبریم و اما مادر همسرم عوض اینکه خدا رو شکر کنه که روابط ما خوبه, دایم به من گیر میده بچه بیارید مادرشو دوس دارم اما هربار که این موضوعو مطرح میکنه منو ناراحت میکنه, به شوهرمم گفتم یکی دوبار گفتم,ا بهم گفت هر کسی که گفت بگو شوهرم نمیخواد اما هربار که به مادرش این جوابو دادم بهم میخندید و باحالت مسخره میگفت مگه باید پسرم بخواد
آدم کینه ای نیستم اما هربار که کله منو میبینه این موضوعو میگه و نارحتم میکنه منم آدمی ام که به حرف حساسم 

دوس ندارم از مادرش متنفر بشم اما با این وضعیت که پیش میره کم کم داره ازش بدم میاد
چیکار کنم چی بگم که این قضیه تموم بشه؟


مرتبط :

نازایی زن و بی مهری بعضی از مردان

بین بچه دار شدن و شوهرم یکی رو باید انتخاب کنم

شوهرم خیلی خیلی زیاد بچه دوست داره

چطور میتونم شوهرم رو به بچه دار شدن راضی کنم؟

یه خانم کارمند هستم که شوهرم بچه می خواد

خانم ها بعد از بچه دار شدن از عشق شون به شوهر کم میشه ؟

شوهرم تا مادرش اجازه نده نمی خواد بچه دار بشه ؟

بچه دار شدن روی روابط عاطفی و جنسی زن و شوهر تاثیر میذاره؟


مرتبط:

با مادر شوهر حسود چه طور رفتار کنم؟

وقتی از حرف مادر شوهر ناراحت میشید چکار می کنید ؟

چطور رفتار کنم که مادر شوهرم تو زندگیم دخالت نکنه ؟

مادر شوهرم بین من و جاریم فرق میذاره

مادر شوهرهای شما به چی میگن احترام؟

چگونه با خانواده همسرم مخصوصا مادر شوهرم برخورد کنم

شما بگید من با این مادر شوهر چکار کنم ؟

چکار کنم که پدر و مادر شوهرم در زندگیم دخالت نکنن؟

مادر شوهرم توقعات بیجا از من داره

زندگی با مادر شوهر در یک خانه باعث نمیشه حرمت ها از بین بره ؟

آموزش احترام گذاشتن به مادر شوهر

چطور محترمانه با مادر شوهر مخالفت کنیم ؟

چطور از سختی زندگی در خونه مادر شوهر نجات پیدا کنم ؟

مادر شوهر بنده به چشم هوو به من نگاه میکنه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
بارداری و زایمان (۱۱۳ مطلب مشابه) روابط عروس و مادر شوهر (۴۴ مطلب مشابه)